G:Kauan imetit?

  • Viestiketjun aloittaja Yhden äti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Esikoista täysimetys 6kk, sen jälkeen osittain 1v 9kk asti. Kuopusta täysimetystä 4kk, nykyään osittaisimetystä (vauva 5kk), toivottavasti kohta korvike pois kokonaan.
Anteeksi uteluni, mutta miksi ihmeessä SUN lapsi juo korviketta??????????
Koska olen ollut sairaana ja sairaalahoidossa plus välillä joutunut käyttämään lääkkeitä joitten johdosta on tullut imetystaukoja. Mutta onneksi se maito ei lopu noin vaan ;)
 
Esikoista täysimetin nelisen kuukautta, imetys loppui n. 8 kk iässä kun jouduin leikkaukseen. Tällä tiedolla imetystä ei olisi tarvinnut lopettaa, mutta silloin luulin niin. :/

Kakkosen kanssa täysimetyksellä 6 kk ja imetys loppui kokonaan n. 1v4kk iässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Esikoista täysimetys 6kk, sen jälkeen osittain 1v 9kk asti. Kuopusta täysimetystä 4kk, nykyään osittaisimetystä (vauva 5kk), toivottavasti kohta korvike pois kokonaan.
Anteeksi uteluni, mutta miksi ihmeessä SUN lapsi juo korviketta??????????
Koska olen ollut sairaana ja sairaalahoidossa plus välillä joutunut käyttämään lääkkeitä joitten johdosta on tullut imetystaukoja. Mutta onneksi se maito ei lopu noin vaan ;)
Moni lopettaisi imetyksen kokonaan sun tilanteessa. Joten kukkapuskaa: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Esikoista täysimetys 6kk, sen jälkeen osittain 1v 9kk asti. Kuopusta täysimetystä 4kk, nykyään osittaisimetystä (vauva 5kk), toivottavasti kohta korvike pois kokonaan.
Anteeksi uteluni, mutta miksi ihmeessä SUN lapsi juo korviketta??????????
Koska olen ollut sairaana ja sairaalahoidossa plus välillä joutunut käyttämään lääkkeitä joitten johdosta on tullut imetystaukoja. Mutta onneksi se maito ei lopu noin vaan ;)
Moni lopettaisi imetyksen kokonaan sun tilanteessa. Joten kukkapuskaa: :flower:
Yllätyin siitä miten kannustavia lääkärit ja hoitajat olivat imetyksen suhteen.. Olin varautunut siihen että sanovat, että nyt otat vaan nämä pillerit ja lopetat imettämisen :whistle: Eräs mieshoitajakin kun lääkkeenoton jälkeen kysyin, milloin uskaltaa taas imettää, harmistui kun ei tullut heti puheeksi ja kyseli minkä ikäinen vauva on.. Olin joutunut jo ottamaan esilääkitystä että hänen antamansa lääkkeet eivät tilannetta miksikään muuttanut, sanoin kyllä että on ollut päiviä taukoa imetyksestä jo muutenkin. Lääkäreiltä ja hoitajilta tuli pumppausvinkkejäkin maidontuotannon ylläpitoon mutta kyllähän tällainen fanaatikko keinot tietää :D
 

Yhteistyössä