G: Käsi sydämellä: oletko ikinä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuuden torvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi:
1. Tukistanut la
2. Antanut luunapin lapsellesi
3. Tönäissyt lastasi(vihaisena..)
4. Lyönyt lastasi
5. Läppäissyt/läpsinyt lastasi (sormille, käteen, naamaan tms..)
6. Purrut lastasi
7. Heittänyt lapsen vihaisena esim. maahan?

Kertokaa rehellisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi:
1. Tukistanut lastasi
2. Antanut luunapin lapsellesi
3. Tönäissyt lastasi(vihaisena..)
4. Lyönyt lastasi
5. Läppäissyt/läpsinyt lastasi (sormille, käteen, naamaan tms..)
6. Purrut lastasi
7. Heittänyt lapsen vihaisena esim. maahan?

Kertokaa rehellisesti!

1. Niskavilloista oon ottanu kiinni, en tukistanu niin et päänähaka sois saatikka raahannu lasta.
2. Nipannu otsalle.
3. En
4. En
5. En
6. En
7. EN

Jari Sinkkosen sanoin. Onko parempi päästää lapsi juoksemaan auton alle kun sanallinen kielto ei tehoa, vai ottaa niskavilloista kiinni ja kieltää ja säästyä onnettomuudelta.

En ole tehnyt mitään ap:n listaamista asioista.

Yhdyn noihin Sinkkosen sanoihin!
Vaikka olen väkivaltaa vastaan niin sellaisissa tilanteissa jossa on kuoleman tai loukkaantumisen riski (lapsella tai jollakin muulla) niin silloin tilanne keskeytetään vaikka väkivaltaa käyttäen.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mua oksettaa! Kerta kaikkiaan!

Niin, ja mä vastaan kaikkiin EN. Enkä ikinä tule myöskään noin tekemään. Hyi helvetti mitä vanhemmuutta. :x

En todellakaan hyväksy ruumiillista kuritusta,lapsilleni huudan kyllä enkä ole siitäkään ylpeä...
Mutta eipä kannattais olla noin ehdoton ,kun on vasta 1 lapsi ja sekin melkeen vauva vielä!!! Elämä kyllä opettaa...

Näitä:
3. Tönäissyt lastasi (vihaisena..) - takaisin jäähylle kun tuli siitä pois kuudetta kertaa.
5. Läppäissyt/läpsinyt lastasi (sormille, käteen, naamaan tms..) - sormille varovasti läppäissyt, esim renkkaamasta valonappulaa tai koskemasta hellannappeja.

lisäksi olen tarttunut lujasti kiinni olkapäästä kun lapsi on ollut lähellä putoamista mereen ja juossut karkuun satutettuaan tahallaan toista lasta.

1. Tukistanut lastasi en
2. Antanut luunapin lapsellesi juu
3. Tönäissyt lastasi(vihaisena..) en
4. Lyönyt lastasi en
5. Läppäissyt/läpsinyt lastasi (sormille, käteen, naamaan tms..) sormille nipannut
6. Purrut lastasi en
7. Heittänyt lapsen vihaisena esim. maahan en

Uusimmat

Yhteistyössä