G: karvat kasvo nopeemmin, kumpi tuli/tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jessi75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jessi75

Aktiivinen jäsen
15.07.2010
1 402
0
36
kun vanha sanonta sanoo et jos karvat kasvaa nopeemmin ni se on pojan merkki mut mites todellisuus? toki tiiän et nää on vaan sanontoja ja vanhan kansan uskomuskia mut silti ois kiva kattoo miten jakautuu :)

itellä kaks aiempaa on pokia eikä karvankasvussa ollu mitään muutosta, nyt ei tietoo kumpi tulossa mut karvat kasvaa nopeemmin.

Mulla tyttöjä (3 tyttöä, 2 poikaa) odottaessa hiusten kasvu ollut ihan hurjaa. 3 vkon välein joutu värjäämään ja leikkaamaan. Poikien kohdalla 6 vkoa meni helposti ilman kampaajaa. Nyt odotan taas tyttöä rv 23+ ja kampaaja tienaa taas hyvin :)

Mulla kasvoi ekassa raskaudessa säärikarvat tosi hitaasti (ihanaa) ja poika tuli. Nyt on taas saanut ajella niitä harvemmin ja toista poikaa meille luvattiin rakenneultrassa.
Tää on näistä raskausoireista parhain.:D

Mulla toi vanha sanonta piti ainakin paikkansa :) Kainalo-ja säärikarvat lähti hurjaan kasvuun ja niitä sai olla ajelemassa entistä useemmin. Lisäksi mulle tuli mahaan semmonen ns. karvainen linea negra. Ja poika siis tuli :) Nyt synnytyksen jälkeen karvankasvu on onneksi palannut entiseen suht verkkaiseen kasvutahtiinsa :D

Sääri ja kainalokarvat tuntu kasvavan nopeammin esikoista oottaessa ja oli jotenki tummempia? Mahaanki tuli linea negran lisäks hentoa untuvakarvaa, onneks vaaleeta :laugh: Ja poika meille synty :D

Nyt huomannu taas saman ja saa olla epiloimassa useammin... En tiiä sitten... Kyllä sitä vähän on miettiny olisko tämä toinenki sitten poika...

Talvicci ja Torsti rv.13+2

Mä saisin ajella säärikarvoja ihan joka päivä jos jaksaisin olla tarkka, ja samoten kainalokarvoja! :D Mahaanki tullut ihan hirveäasti väritöntä karvaa.. Linea negraa ei ole ilmestynyt!! Nyt menen viikolla 23+2 ja ei otettu rakenneultrassa selville sukupuolta... :)

esikoista odottaessa ei ollut mitään erikoista karvojen kasvussa ja poika tuli. Kuopuksen kohdalla kasvoin taas täyteen untuvaa! posketkin oli pienen untuvan peitossa ja kaikki säärikarvat yms muuttu tosi tummiksi, se oli ihan friikkiä! Ja tosiaan tuuheatukkainen tyttö tuli. :):heart:

Yhteistyössä