G: Kannatatko/vastustatko rokotusta ja mikä on koulutustasosi

  • Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti
En kannata enkä vastusta. Kritisoin huonoa informaatiota rokotuksen mahdollisista riskeistä ja itse valmisteen huonosta testauksesta. Itse en ota rokotusta enkä rokotuta lapsia. Puolison kanssa ollaan tässä samaa mieltä, itsellä koulutustaso: yo ja amis, mies AMK.
 
kätilö
siis kätilö ja 4 lapsen äiti. Ehdottomasti kannatan rokotteen ottamista, otin itselleni ja lapsille.
Jokainen tehköön kuitenkin itse sen valinnan ja eläköön sen valinnan mukaan.
 
vieras
Paljon on ajatuksia puolesta ja vastaan rokotetta, en osaa oikein valita puolta noiden välillä. Meillä ei rokotetta kuitenkaan oteta, koska se olisi jo myöhäistä kun perheessä jo kahdella ollut kyseinen... koulutus lukio ja amis.
 
:)
Meidän perheessä ei rokotetta oteta, mutta kukin perhe tekee omat päätöksensä enkä tuomitse toisten ratkaisuja tai yritä käännyttää niitä jotka päättävät toisin kuin minä/me.

FM, luonnontiede
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rokottaminen on jokaisen oma päätös.

Lapsille otettiin rokotteet, koska pidämme pienempänä riskinä rokottetta kuin tautia.

FM

Peesi.

Lisään vielä, että en kannata rokottamista, mutta koska lasten käsihygienia ei ole aikuisten tasolla katsoimme paremmaksi rokottaa lapsi. Toinen on alle puolivuotias, joten häntä ei ole rokotettu.

OTK
 

Yhteistyössä