Täysin totta! Mä olin vielä lasten kaa yksin kotona, ja yritin miehelle selittää töihin puhelimes, että joo kyllä sun nyt on vaan tultava kotiin... En päässy lattialta ylös!Alkuperäinen kirjoittaja juuu:Sama täällä. Kyllä tuntui, ettei siitä hengissä selviä.Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Munuaiskivet ja siitä johtuva Hydronefroosi! Ihan kamalaa... |O Neljä synnytystäni ollut lasten leikkiä ton rinnalla!
SAMA! :xAlkuperäinen kirjoittaja jadal:synnytyskipu lapsen ollessa virhetarjonnassa, normaalit supistukset potenssiin sata :x :x :x
Se todellakin ON !!Alkuperäinen kirjoittaja bud:hermokipu..kärsin siitä kroonisena. Se on niin kamalaa, että tekis mieli vetää ittensä jojoon.
hassua miten ihmiset on erilaisia: multa on lumpio ennen leikkausta mennyt monta kertaa pois paikaltaan ja itse laittanut sen takas, eikä kipu kovin ihmeellinen ollut. Kohdun ulkoisen raskauden keskeytyminen ja kipu sen jälkeen oli niin hirveä että synnytykset jäi siinä aivan varjoon.Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Polvilumpion sijoiltaanmeno ja synnytys ilman kivunlievitystä. Tässä järjestyksessä.
Häh? Kauheeta!Alkuperäinen kirjoittaja bud:hermokipu..kärsin siitä kroonisena. Se on niin kamalaa, että tekis mieli vetää ittensä jojoon.
Peesailen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja m:sappikohtaus sis. kivet ja tulehtunut sappi
Tuohon dreenin laittoon peesi (laitettu 3 kertaa, kaikki ei ollu kylläkään yhtä pahoja, olikohan kiinni laittajasta) Sekä pahat kivut oli kyl kans kun oli toisen puolen kylkiluut yhtä lukuunottamatta murtunu/poikki.Alkuperäinen kirjoittaja j:Dreenin laitto keuhkoon.Kakkosena synnytys.
Minäkin makasin vain lattialla ja kieriskelin tuskissani. Jalkaa ei saanut liikautettua niin paljon että olisi ylös päässyt. Sairaalassa joku morfiini tms. auttoi vain hetkellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Täysin totta! Mä olin vielä lasten kaa yksin kotona, ja yritin miehelle selittää töihin puhelimes, että joo kyllä sun nyt on vaan tultava kotiin... En päässy lattialta ylös!Alkuperäinen kirjoittaja juuu:Sama täällä. Kyllä tuntui, ettei siitä hengissä selviä.Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Munuaiskivet ja siitä johtuva Hydronefroosi! Ihan kamalaa... |O Neljä synnytystäni ollut lasten leikkiä ton rinnalla!