G: kamalin kipu, minkä tiedät ja olet kokenut?

• Viestiketjun aloittaja mameha
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Päänalueen varjoainekuvaus niin, että varjoaine laitettiin katetrilla verisuontamyöten päähän, kun se aine kertakaikkiaan tuntui polttavan aivot, toki aika lyhytaikainen tuntemus.

Toinen oli hermonkatkaisu, aluksi puudutus ei ollut riittävä, taas hetkellinen raju kipu päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja juuu:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Munuaiskivet ja siitä johtuva Hydronefroosi! Ihan kamalaa... |O Neljä synnytystäni ollut lasten leikkiä ton rinnalla!
Sama täällä. Kyllä tuntui, ettei siitä hengissä selviä.
Täysin totta! Mä olin vielä lasten kaa yksin kotona, ja yritin miehelle selittää töihin puhelimes, että joo kyllä sun nyt on vaan tultava kotiin... En päässy lattialta ylös!

leikattu polvi
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Polvilumpion sijoiltaanmeno ja synnytys ilman kivunlievitystä. Tässä järjestyksessä.
hassua miten ihmiset on erilaisia: multa on lumpio ennen leikkausta mennyt monta kertaa pois paikaltaan ja itse laittanut sen takas, eikä kipu kovin ihmeellinen ollut. Kohdun ulkoisen raskauden keskeytyminen ja kipu sen jälkeen oli niin hirveä että synnytykset jäi siinä aivan varjoon.

no
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Dreenin laitto keuhkoon.Kakkosena synnytys.
Tuohon dreenin laittoon peesi (laitettu 3 kertaa, kaikki ei ollu kylläkään yhtä pahoja, olikohan kiinni laittajasta) Sekä pahat kivut oli kyl kans kun oli toisen puolen kylkiluut yhtä lukuunottamatta murtunu/poikki.
Mutta ykköseksi menee kivut, leikkauksen jälkeen kun perna jouduttiin leikkaamaan kiireellisesti. Leikkaushaava oli/ on reilu 20 cm pitkä. Vaikka olikin tosi vahva kipulääkitys.

juuu
Alkuperäinen kirjoittaja juuu:
Munuaiskivet ja siitä johtuva Hydronefroosi! Ihan kamalaa... |O Neljä synnytystäni ollut lasten leikkiä ton rinnalla!
Sama täällä. Kyllä tuntui, ettei siitä hengissä selviä.
Täysin totta! Mä olin vielä lasten kaa yksin kotona, ja yritin miehelle selittää töihin puhelimes, että joo kyllä sun nyt on vaan tultava kotiin... En päässy lattialta ylös!
Minäkin makasin vain lattialla ja kieriskelin tuskissani. Jalkaa ei saanut liikautettua niin paljon että olisi ylös päässyt. Sairaalassa joku morfiini tms. auttoi vain hetkellisesti.

vieras
Ehdottomasti se kun LEIKATTIIN neljä viisaudenhammasta kerralla!! Ja nehän kun sitte tietty tulehtu vielä.. jestas sitä kipua!! Kaksi sectiota kokeneena, osaltani olivat täysin läpihuutojuttuja ja ehdottomasti menisin uudelleenki, MUTTA hampaita minulta ei enää leikata. (piste)

Yhteistyössä