migreeni, menkkakivut, hammassärky..usch..:x
jadal 09.08.2010 #3 synnytyskipu lapsen ollessa virhetarjonnassa, normaalit supistukset potenssiin sata :x :x :x
Kärsäpärstäinen 09.08.2010 #9 synnytys :x nimenimaan se välitila avautumisvaiheen ja ponnistusvaiheen välissä ja alapään kasaankursiminen synnytyksen jälkeen ilman puudutusta |O
synnytys :x nimenimaan se välitila avautumisvaiheen ja ponnistusvaiheen välissä ja alapään kasaankursiminen synnytyksen jälkeen ilman puudutusta |O
vieras 09.08.2010 #16 Synnytyskipu ja se kun mulle ei laparotimian jälkeen annettu kipulääkettä. kummassakin tapauksessa olin tuskainen, lähellä kipushokkia
Synnytyskipu ja se kun mulle ei laparotimian jälkeen annettu kipulääkettä. kummassakin tapauksessa olin tuskainen, lähellä kipushokkia
hj 09.08.2010 #21 käsileikkauksen jälkeinen kipu.. Tuntu kuin joku olisi pistänyt puukon terällä yhtäsoittoa kyynärpäähän ja hermon kohdalle...
käsileikkauksen jälkeinen kipu.. Tuntu kuin joku olisi pistänyt puukon terällä yhtäsoittoa kyynärpäähän ja hermon kohdalle...
marianna 09.08.2010 #22 se synnytys missä en saanut kivunlievityksiä.. ne supistukset sattui niin paljon että luulin tukehtuvani
se synnytys missä en saanut kivunlievityksiä.. ne supistukset sattui niin paljon että luulin tukehtuvani
xyz 09.08.2010 #23 Viisauden hampaan poiston jälkeinen puudutuksen loppuminen. Aivan järkyttävän pistävä ja kova kipu. Leuka oli tulessa. Vaikka synnytyksessä supistukset kipeitä olivatkin, niin kaikessa kipeydessään ne olivat sentään aika pehmeitä.
Viisauden hampaan poiston jälkeinen puudutuksen loppuminen. Aivan järkyttävän pistävä ja kova kipu. Leuka oli tulessa. Vaikka synnytyksessä supistukset kipeitä olivatkin, niin kaikessa kipeydessään ne olivat sentään aika pehmeitä.
vieras 09.08.2010 #24 Tipalla käynnistetyn synnytyksen ensimmäiset rajut supistukset ilman kipulääkettä. Taju meinas lähteä.
Tipalla käynnistetyn synnytyksen ensimmäiset rajut supistukset ilman kipulääkettä. Taju meinas lähteä.
mari 09.08.2010 #25 Alkuperäinen kirjoittaja mameha: migreeni, menkkakivut, hammassärky..usch..:x Click to expand... virtsarakon tähystys, ruiskuttivat sinne jotain ainetta. Sattu niin että itku tuli. Synnytyskipu jäi kakkoseks.
Alkuperäinen kirjoittaja mameha: migreeni, menkkakivut, hammassärky..usch..:x Click to expand... virtsarakon tähystys, ruiskuttivat sinne jotain ainetta. Sattu niin että itku tuli. Synnytyskipu jäi kakkoseks.