G: kamalat/ihanat/karmivat nimimerkit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mand

Vieras
ja siis ihan vaan arvostella nimimerkkiä, EI IHMISTÄ SEN TAKANA!

- kamala: moision musta enkeli (tulee mieleen kuolema)

- ihana: mended hearts (tuntuu sydämelliseltä:))

- karmiva: masuasukin huolestunut pesä (tosi creepy...)

Mä meinasin jo ylpistyä, että kerrankin mua sanotaan ihanaksi ja sydämelliseksi... Mutta kyse olikin vain nimimerkistä :D :D

Ihania nimimerkkejä on monta, en minä jaksa luetella... Mutta karmivista tulee mieleen lähinnä lepakko läps, lepakot on karmivia.

Ei mitään erityisen kamalaa satu nyt mieleen. Ei ajatus kulje :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Mä meinasin jo ylpistyä, että kerrankin mua sanotaan ihanaksi ja sydämelliseksi... Mutta kyse olikin vain nimimerkistä :D :D

Ihania nimimerkkejä on monta, en minä jaksa luetella... Mutta karmivista tulee mieleen lähinnä lepakko läps, lepakot on karmivia.

:) no kyllä mä susta oikeestikkin tykkään! ainakin näin palstan kautta tunnut kivalta. varmaan just siks tuli ekana sun nimimerkki mieleen kun näitä mietin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mand:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:

:) no kyllä mä susta oikeestikkin tykkään! ainakin näin palstan kautta tunnut kivalta. varmaan just siks tuli ekana sun nimimerkki mieleen kun näitä mietin. :)

No voi vinetto. Kiitos B) Mua on tänään kehuttu niin paljon jo oikessa elämässäkin, ja nyt täällä, että mua saa kohta tirvaista jotta kuono laskeutuu taivaasta B)

Minusta Lepakko Läps on hauska nikki.
Minun nikki on ärsyttävä kun sitä ei varmasti kukaan osaa lausua. :kieh:

Rakkapanuu luen sen jokakerta väärin :ashamed:
Yön Musta Ninjapinja joka kerta alkaa muksuluurin tunnari soida päässä.

Niin no nyt ei ihan tainnu otsikkoon täsmätä, mut nuo tuli kuitenkin ekana mieleen.

Ei juu Hauska nikki joka jäänyt mieleen on hattivatti lehmilaitumella :D

Kuumimmat

Yhteistyössä