G: kaikista paras asento?

Nainen kyljellään polvet vähän koukussa, mies takapuolen kohdalla polvillaan sillai leveässä haarassa, että toinen miehen reisistä tuntuu selässä ja toinen reisien takana.... aaah, et tekee gutaa, ja niin kuulemma tekee miehellekkin.... kestävyys ikäänkuin kärsii molemmilla :p

Rajusti takaa päin, pylylle samalla piiskaa ja hiuksista tukistaen... Kyljellään lusikassa... Päällä ratsastaen joko niin että mies makaa tai istuu, nam nam! Perus lähetyssaarnaaja mutta mulla (naisella) jalat niin haralla kun vaan saa ja jalat suoraan kohti kattoa, uppoo miehellä siinä aika syvälle :p

Paras on ihan perinteinen eli minä päällä ja nainen alla. Naisen nilkat painautuneena polvitaipeisiini. Luja halausote naisen ympäri jotta hän varmasti tuntee olevansa tärkeä ja haluttu ihminen. Sitten orgasmini aikana rutistan sen verran lujaa ettei naiselle jää epäselvyyttä että kukas se olikaan tärkein ihminen maailmassa B) !

Taas toisaalta: nainen ratsastaa päälläni ja rinnat ovat minun vapaasti hellittävissä.... Eli suomeksi: puristelen ja nipistelen nännejä ja otan lantioista lujasti kiinni kun ruiskutan "vauvantekonesteet" kohdunsuuhun. Sitten pitkä, luja hali uneen asti! :flower: B)

Takaapäin ja tukasta kiinni, kuten gissavem kuvaili ... jos daami aivan naama kiinni petissä, niin sitten lanteista kiinni, jotta saa hyvän tahdin.
Hyvänä kakkosena daami selällään ja tyyny pyllyn alle. Siitä on hyvä ottaa jalat olkapäille, kun itse puuhailee polvillaan seisten.
Kaikkihan ne asennot on hyviä, kun on meno päällä.

Yhteistyössä