:wave: oikeestaan ainaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:samoinAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:lähes aina.
Kuva esille!!!Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä...meikkaan nykyään ehkä sen kahdesti vuodessa. Mä olen luonnonkaunis, mun ei tarvii meikata. Nih!
Sama meininki täällä, luonnonkaunis myöskinAlkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä...meikkaan nykyään ehkä sen kahdesti vuodessa. Mä olen luonnonkaunis, mun ei tarvii meikata. Nih!
Muuten voisin laittaa, mutta se ainoa kuva joka aijaasta löytyy niin siinä on meikit naamassa...joten ei vastaa todellisuutta. Ja se on täällä jo nähty, eli vanhaa kamaa jo.Alkuperäinen kirjoittaja salainen ihailija:Kuva esille!!!Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä...meikkaan nykyään ehkä sen kahdesti vuodessa. Mä olen luonnonkaunis, mun ei tarvii meikata. Nih!
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis:Sama meininki täällä, luonnonkaunis myöskinAlkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä...meikkaan nykyään ehkä sen kahdesti vuodessa. Mä olen luonnonkaunis, mun ei tarvii meikata. Nih!
lähdenpä kaivelemaan...Alkuperäinen kirjoittaja chef:Muuten voisin laittaa, mutta se ainoa kuva joka aijaasta löytyy niin siinä on meikit naamassa...joten ei vastaa todellisuutta. Ja se on täällä jo nähty, eli vanhaa kamaa jo.Alkuperäinen kirjoittaja salainen ihailija:Kuva esille!!!Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä...meikkaan nykyään ehkä sen kahdesti vuodessa. Mä olen luonnonkaunis, mun ei tarvii meikata. Nih!
Näin mäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käyn lähikaupassa tarvittaessa ilman meikkejä, isommassakin saatan käydä, tosin harvemmin. Kesällä on näppärää, jos ei jaksa meikata, sujauttaa vaan B) päähän