...
Jessiinah 04.08.2010 #3 No ei meillä ole hissiä kun rivarissa asutaan mutta joo olen käyttänyt ja käyttäisin sen enempää ajattelematta..
No ei meillä ole hissiä kun rivarissa asutaan mutta joo olen käyttänyt ja käyttäisin sen enempää ajattelematta..
PsychoKiller 04.08.2010 #6 Mietin, että miksi ulkomailla ei voi käyttää hissiä, Koneen tekemiä ne on silti. :xmas:
Meritähti 04.08.2010 #9 Ei muuten olis tullut mieleen, ettei ehkä kannattaisi, vaikken sähkökoneita esim. kotona käytä. Viime vuonna jäin kahdesti jumiin hissiin ison mahani kanssa raskaana :kieh:
Ei muuten olis tullut mieleen, ettei ehkä kannattaisi, vaikken sähkökoneita esim. kotona käytä. Viime vuonna jäin kahdesti jumiin hissiin ison mahani kanssa raskaana :kieh:
Phoebsi 04.08.2010 #11 Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller: Mietin, että miksi ulkomailla ei voi käyttää hissiä, Koneen tekemiä ne on silti. :xmas: Click to expand... Luin kanssa että ulkomailla ja olin ihan hetken... Vastaus oikeaan kysymykseen on että en mielellään käytä.
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller: Mietin, että miksi ulkomailla ei voi käyttää hissiä, Koneen tekemiä ne on silti. :xmas: Click to expand... Luin kanssa että ulkomailla ja olin ihan hetken... Vastaus oikeaan kysymykseen on että en mielellään käytä.