G: Juoko teidän lapset paljon limsaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Pistetääs galluppia limsakäyttäytymisestä. Eli paljonkos teillä juodaan limpparia ja mikä limppari on suosikki? Minkä ikäiset lapset?

Meillä 5-v ja 3-v juovat harvoin fantaa hampurilaisaterian kanssa. Juuri koskaan meillä ei ole kotona limsaa ja meni tosi kauan ennenkuin edes pystyivät sitä juomaan koska se oli heidän mielestään pahaa.

Meidän perhe on huono juomaan limsaa. Meille ostetaan limsapullo ehkä joka toinen vuosi. =) Mehuja juovat silloin tällöin, mutta niitäkin yritetään rajoittaa.

Lapset ovat 8 ja 9.

2v. maistanu vahingos tilkan, ku limsalasi jäi pöydälle, eikä onneks tykänny. sen enempää ei oo sitä litkua juonukkaa, eikä tuu viel vähää aikaa juomaankaan

kakkonen ei juo ollenkaan limsaa. Nuorin juo harvoin hänkin eli vain pitkillä automatkoilla meillä on (äidin "selän takana" tosin) vesipullon lisäksi limupullo, synttäreillä ja joskus harvoin hampurilaispaikassa saa myös. Limu ei kuulu meidän normaaliin jääkaapin varustukseen

3 v ja 5 v saavat juoda limpparia varmaan kolme kertaa viikossa, tms.
Cokis on suosikki, myös Muumi, Smurffi, Bratz ja Turtles uppoavat. Vichystä yms tykkäävät myös.

Me aikuiset juomme colaa ja energiajuomaa päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukahan niitä limuja sit oikein ostaa kun kukaan ei tunnustaudu limujen ostajaksi?

No meillä ei tosiaan ole limpparia juuri koskaan jääkaapissa. Synttäreillekään ei yleensä sitä osteta. Vappuna oli tuota pommacia kun mun simani meni mönkään..
Tähän ketjuun nyt on ilmoittautunut vasta niitä jotka ei paljoa moisia kuluta.

Poju 3v3kk ei juo limpparia. Muutaman kerran saanu maistaa, muttei ole tykännyt vaan irvistänyt ja sylkenyt pois. Ei tykkää hiilihapollisesta juomasta. Hesessä jos käydään, ni ottaa lastenateriaan tripin.

Muutenkaan ei paljoa limsaa osteta, mut se johtuu siitä, et kotoota löytyy Soda streamer...

Ehkä kesimäärin kaksi kertaa kuussa 3,5veet juovat limsaa. Yleensä Mäkkärissä tai jossain juhlissa. Tooosi harvoin kotiin ostetaan limsaa. Nyt ostin vodkan blandikseksi 7upia ja lapset sai lasilliset. B)

En oo huomannut mitään suosikkilimpparia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukahan niitä limuja sit oikein ostaa kun kukaan ei tunnustaudu limujen ostajaksi?

:wave: Minä ostan, minä minä minä täällä näin :wave: Mutta ei meillä lapsi niitä juo kun ei ennätä mieskään juomaan limuja kun mä olen ne jo omaan kurkkuuni kaatanut :snotty: