G: Juhannus menuu? Banni päättyi, sen kunniaksi ;)

vastaaja
koska karppaan, niin vaikka kasviksia voilla ja kermalla ja juustolla, kunnon makkaraa tai nakkeja ja possun ulkofilettä itsetehdyssä marinadissa. Ai ja siideriä (vähähiilarista) punaviiniä ja vaikka kirkastakin vichyllä.

Hotelliyö tiedossa, joten joku kiva ravinteli pitäisi varmaan löytää, jos ovat auki..
elyseetä ostin pullon, joten vaahtokylpy kuohuviinin kera vois olla pop.. jos sitte söis vaikka miehen, jos ei muuta purtavaa löydy :D ;)

Perunasipulisekoitus nyyteissä, joissa hiukan pippuria ja valkosipulituorejuustoa, uusiaperunoita, makkaraa, jotain lihaa ja kanaa, sinappinen grillisalaatti ja fetasalaattii. Sekä grillattua ruisleipää ja kaalia dipattuna kermaviili-aurajuusto-sotkuun :p Myös sipsejä ja irtokarkkia. Sekä illaksi siideriä, paukkuja ja olutta. (kun lapset jo nukkuvat)

vieras
Grilliin kanaa (ja ehkä jotain jauhelihasta väsättyä) ja vihannesvartaita
Fetasalaattia
Uusia perunoita
Limua
Sipsiä
Mansikkakermakakku
Mitä muuta nyt sattuu tekemään mieli

vieras
Grillaillaa uudella kaasugrillillä :) Kanaa, naudanpihvejä itse maustettuna,kasvinyyttejä, maissia,vartaita, uusia perunoita, salaattia. Jäkkäriksi mansikkakakku, tummasuklaamasikoita. Juomina siideriä, olutta, punkkua ja fresitaa.

Me mennään mun vanhemmille maalle ja perjantaina syödään itsetehtyä perunasalaattia, uusia pottuja omasta maasta, kalaa (silliä ja isän savustamaa lohta), makkaraa, lihaa, salaattia, täytettyjä herkkusieniä. Mies laittaa siellä lauantaina afrikkalaista ruokaa (fufua, jauhobanaania, lihakastiketta..) ja sunnuntaina on yhden sukulaispariskunnan 135v juhlat, joten siellä sitten syödään jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Me mennään mun vanhemmille maalle ja perjantaina syödään itsetehtyä perunasalaattia, uusia pottuja omasta maasta, kalaa (silliä ja isän savustamaa lohta), makkaraa, lihaa, salaattia, täytettyjä herkkusieniä. Mies laittaa siellä lauantaina afrikkalaista ruokaa (fufua, jauhobanaania, lihakastiketta..) ja sunnuntaina on yhden sukulaispariskunnan 135v juhlat, joten siellä sitten syödään jotain.
135 vuotisjuhlat, kestävä liitto :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
135 vuotisjuhlat, kestävä liitto :D
:LOL: Joo :LOL:

No ei... toinen täyttää 60v ja toinen 75v :D

Alkuperäinen kirjoittaja juhannus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja juhannus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Varmaan aika nestemäisellä linjalla mennään.
Jaa. Missä lapset sitten ovat?
Isänsä hoivissa.
Ah, muistin vain, että sinulla on neljä lasta. Mutta hyvä niin. Iloista juhannusta siinä tapauksessa =)
Kiitos kiitos. :) Johan tässä on 9kk oltu uuden miehen kanssa yhdessä. :D

Yhteistyössä