Tästä mä tykkäisin! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja zx:grilli tassuja ja fetajuustosalaatia
olutta
Jaa. Missä lapset sitten ovat?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan aika nestemäisellä linjalla mennään.
135 vuotisjuhlat, kestävä liittoAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Me mennään mun vanhemmille maalle ja perjantaina syödään itsetehtyä perunasalaattia, uusia pottuja omasta maasta, kalaa (silliä ja isän savustamaa lohta), makkaraa, lihaa, salaattia, täytettyjä herkkusieniä. Mies laittaa siellä lauantaina afrikkalaista ruokaa (fufua, jauhobanaania, lihakastiketta..) ja sunnuntaina on yhden sukulaispariskunnan 135v juhlat, joten siellä sitten syödään jotain.
JooAlkuperäinen kirjoittaja Dusk:135 vuotisjuhlat, kestävä liittoAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Me mennään mun vanhemmille maalle ja perjantaina syödään itsetehtyä perunasalaattia, uusia pottuja omasta maasta, kalaa (silliä ja isän savustamaa lohta), makkaraa, lihaa, salaattia, täytettyjä herkkusieniä. Mies laittaa siellä lauantaina afrikkalaista ruokaa (fufua, jauhobanaania, lihakastiketta..) ja sunnuntaina on yhden sukulaispariskunnan 135v juhlat, joten siellä sitten syödään jotain.
Isänsä hoivissa.Alkuperäinen kirjoittaja juhannus:Jaa. Missä lapset sitten ovat?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan aika nestemäisellä linjalla mennään.
Ah, muistin vain, että sinulla on neljä lasta. Mutta hyvä niin. Iloista juhannusta siinä tapauksessa =)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Isänsä hoivissa.Alkuperäinen kirjoittaja juhannus:Jaa. Missä lapset sitten ovat?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan aika nestemäisellä linjalla mennään.
Kiitos kiitos. Johan tässä on 9kk oltu uuden miehen kanssa yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja juhannus:Ah, muistin vain, että sinulla on neljä lasta. Mutta hyvä niin. Iloista juhannusta siinä tapauksessa =)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Isänsä hoivissa.Alkuperäinen kirjoittaja juhannus:Jaa. Missä lapset sitten ovat?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan aika nestemäisellä linjalla mennään.