G:jos vosit lähteä johonkin matkalle, mihin menisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
mihin viikonloppu matkalle?miksi sinne?
entä viikon?miksi sinne?
Olisiko kohteilla eroa lasten kanssa tai ilman?

Itse haaveilen islanti matkasta. maisemien takia.
nyt tai sitten loppuvuodesta ois kiva mennä johonkin lämpimään

Mä haluaisin käydä vähän kaikkialla, ehkä eniten kuiten juuri Islantiin, Norjaan, Tanskaan, Siperiaan, Kiinaan tai Espanjaan. Jos noista pitäisi valita yksi niin Siperiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluaisin käydä vähän kaikkialla, ehkä eniten kuiten juuri Islantiin, Norjaan, Tanskaan, Siperiaan, Kiinaan tai Espanjaan. Jos noista pitäisi valita yksi niin Siperiaan.

miksi siperia? mikä siellä kiehtoo?
itse haluisin just isalntiin niitten maisemien vuoksi. norja kanssa kiinnostais

Viikonlopuksi Lontooseen, on niin pirun ikävä sinne.
Ja lapset lähtee aina mukaan, oli sitten ranta- tai kaupunkiloma kyseessä.

Niin ja viikoksi joko Pariisiin (+disneylandiin) kun sitä ollaan jo tovi suunniteltu tai sitten Portugaliin koska sinnekin on pirun ikävä :D

Mä haluaisin mennä vaikka kaheks viikoks Uuteen Seelantiin, Aucklandiin :) Aivan ihana paikka! Viikon voisin kierrellä kaupunkia ja toisen voisin kierrellä luonnossa :) Niin ja lapsen kanssa lähtisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä haluaisin mennä vaikka kaheks viikoks Uuteen Seelantiin, Aucklandiin :) Aivan ihana paikka! Viikon voisin kierrellä kaupunkia ja toisen voisin kierrellä luonnossa :)

en ole kuullutkaan. minkälainen paikka?

Uudessa Seelannissa pohjoissaarella, suunnilleen miljoona asukasta. Iso ihana kaupunki, vaikka asukkaita on niin paljon, kaupunki on silti jotenki "järjestyksessä" ja tosi siisti. Ja luontohan Uudessa Seelannissa on jotain ihan sanoinkuvaamatonta!

Mä rakastuin siihen maahan ihan täysin :heart:

Tässä googlen kuvahaku ni näät vähän maisemia :)
http://images.google.fi/images?q=auckland&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=fi&tab=wi

Viikonloppuna joku kaupunkikohde, esim. Lontoo
Viikoksi tai pitemmäksikin aikaa johonkin Kreikkaan tms. jossa on oikein paljon historiallisia nähtävyyksiä yms. yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
miksi siperia? mikä siellä kiehtoo?
itse haluisin just isalntiin niitten maisemien vuoksi. norja kanssa kiinnostais

Aivan upeat maisemat ja jos tykkää vähän "retkeilytyyppisestä" vaeltamisesta niin ihan täydellinen paikka.

20070827_siper_istock.jpg

... en nyt just taitaisi haluta lähteä mihinkään :) Meinaan luultavasti voisin lähteä, jos haluaisin. Niin ja yksin en tykkää matkustaa, eikä perhe pääse tällä hetkellä mukaan. Mutta muutenkin just nyt olen mieluiten kotona.

Yhteistyössä