G Jos teillä olisi miehen kanssa 2h kahden keskistä aikaa...

  • Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
En tiedä. Varmaan tehtäisiin tekemättömiä talon töitä, tai minä ainakin tekisin jos joskus lapset olisi 2 tuntia pois. Mies saisi tehdä mitä huvittaa. En tuhlaisi kahta tuntia omaa aikaa miehelleni, vaan mielummin tekisin jotain roikkuvia hommia pois sen ajan, koska niitä meillä riittää.
 
Wieruus
Ei ole mitenkään erikoinen tilanne, joten ei luultavasti tulisi tehtyä mitään extraa. Rakastella voimme päivittäin, saunoa saamme rauhassa, syömäänkin pystyy, molemmat saavat harrastaa mielensä mukaan.
 
Ei ole mitenkään erikoinen tilanne, joten ei luultavasti tulisi tehtyä mitään extraa. Rakastella voimme päivittäin, saunoa saamme rauhassa, syömäänkin pystyy, molemmat saavat harrastaa mielensä mukaan.
Mekin tehdään noita kaikkia lähes joka päivä, katsotaan leffoja ja vietetään iltaisin 19.30-23.00 kahdestaan aikaa. MUTTA lapset viereisessä huoneessa, samassa talossa. On siinä rakastelussa omat puolensa kun ei ole pelkoa että joku herää/menee pissille/näkee pahaa unta/kuulee. :)
 
Vastaaja
luulen, et mentäs ulos syömään..tai elokuviin. Eiks vois olla vähän pidempi aika ni kerkeis kummatkin :) Seksiä tuskin harrastettais, koska sitä nyt harrastetaan muutenkin ainakin lähes päivittäin vaikka lapsia onkin taloudessa 4.
 
kiristelyä
[QUOTE="Vieras";29124191]...En tuhlaisi kahta tuntia omaa aikaa miehelleni, vaan mielummin tekisin jotain roikkuvia hommia pois sen ajan, koska niitä meillä riittää.[/QUOTE]

Muista sitten ettet tuhlaa meidän aikaa valittamalla siitä kun äijäs lähtee nuoremman matkaan.
 
No mulla ei sitä omaa miestä ole, mutta jos sen yhden tietyn tähän sais kahdeks tunniks ni kyllä mä haluaisin vaan olla. Kuunnella hyvää musaa, käpertyä miehen kainaloon ja jutella turhia ja hölmöjä :D :heart:
 
"vieras"
Yleensä, jos meillä tuollaisia hetkiä on, rakastellaan, löhötään vain sohvalla tai molemmat omissa toimissaan, katotaan leffa tai käydään jossain kaupassa, missä lapsi ei viihdy.
Nää iltapäiväset tunti-pari on nyt ollu yleisiä, kun lapsi on hoidossa, mä työskentelen kotona ja mies pääsee joskus ajoissa töistä. Se tulee siis kotiin ennenkun hakee lapsen, ja saadaan olla kahdestaan hetki.
Jos juuri nyt saisin tuota aikaa, pistettäis vauvatilausta vetämään. :)
 

Yhteistyössä