G: Jos saisit valita Emmaljungan Ceroxit tai City Crossit, niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytönäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytönäiti

Vieras
... kummat ottaisit ja miksi? Ja minkä väriset näistä uusista väreistä?
Saadaan ostaa ihan uudet rattaat ja näitä kahta mallia olen katsellut, väri on vielä aivan avoin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Miten niin " jos saisit valita"? EIkös kaikki saa valita omat vaununsa :D

No, me valittiin noista kahdesta Ceroxit. Uusista värestä en pidä, mut meillä on viime vuoden väri, soft pink.

Juu, saa tottakai :D Vähän huonosti aseteltu kysymys, myönnetään....

Alkuperäinen kirjoittaja tytönäiti:

No, me valittiin noista kahdesta Ceroxit. Uusista värestä en pidä, mut meillä on viime vuoden väri, soft pink.

Heh, oi ihan pakko tarttua tohon :D Mutta tajusinhan mä kuitenkin mitä ajoit takaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja tytönäiti:

Heh, oi ihan pakko tarttua tohon :D Mutta tajusinhan mä kuitenkin mitä ajoit takaa :)

Jeps, hyvä niin ;)

Minäkin sitten valitisin Ceroxit. Väri on Jungle. (koko perhe äänesti väristä, itse olisin ehkä valinnut toisin)

Ceroxeihin päädyin suositusten perusteella, sekä heittoaisa oli yksi ominaisuus mikä tuntui hyvältä.

Tänään tulivat postissa. Koetyönnetty on. Ihan varma en vielä ole, oliko oikea valinta. Heittoaisa tuntuu jotenkin "huteralta" ja hankalalta. Meidän vanhoissa matkarattaissa oli paljon paremman oloinen heittoaisa. Ja muutenkin ovat kömpelön tuntuiset. Luultavasti kuitenkin ajavat asian lenkkeilyvaunuina. Aika mukavilta kyllä tuossa eteisessä näyttävät. Matkarattaat joudumme kuitenkin vielä lisäksi hankkimaan.

Ceroxit ei kyllä todellakaan ole kömpelöt :o Eikä heittoaisa hutera. Tai sitten teillä on joku maanantaikappale :/

Kyllä ne minusta on kömpelöt. Esim. meidän 10 vuotta vanhat Briot on rattaina huomattavasti kevyemmät käännellä kun nuo leveärenkaiset Ceroxit. Tämä siis on vain näin sisällä testattuna. Ovathan Ceroxit nykyisistä malleista ns. kevyimpiä. Ja olin samaa mieltä, kun kävin kaupassa niitä työntelemässä. Varmasti Ceroxit on nykymalleista yhdet parhaimmista.

Myös heittoaisa on ollut huteramman oloinen niissä kaupassakin olevissa rattaissa, eli ei ole pelkästään nämä meidän rattaat.

Niissä meidän matkarattaissa suunnan vaihtaminen kävi helpommin ja jotenkin tukevamman oloisemmin. Vaikea selittää, mutta selvä ero.

ottaisin crossit myös, ovat niin paljon kevyemmät ja jotenkin vaunumaisemmat kuin ceroxit. Minä yhdyn myös tuohon mielipiteeseen, että ceroxit on kömpelöt ja jäykät, on ollut sellaisetkin.

Mutta silläpä niitä onkin kahta mallia, koska jonkun muun mielestä ne on niiiiin ihanat :)

Yhteistyössä