G: Jos saat väärän pitsan, teetkö reklamaation?

Tilasimme kerran 11 pizzaa ja 5 kebabia muuttotalkooväelle. Saimme ne 11 pizzaa ja 5 kebabpizzaa :D No, valitin asiasta ja saimme kaupan päälle vielä ne 5 puuttuvaa kebab-annosta :D Oli varmaan hoonosoomimyyjällä tullut ymmärrysvirhe puhelimessa, kun oli tilattu vain kebabeja. Mä sitten tarkensin, että kyseessä oli kebab-annokset.

Hyvin mua palveltiin ja sanoinkin siitä myyjälle, että tulemme taatusti toisenkin kerran :)
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh heh, eli jos ei ole allerginen niin ravintoloitsijat saavat laittaa täytteeksi mitä haluavat :D
Ei, vaan jauhojen joukkoon on saattanut joutua hieman tonnikalaa, sitä voi olla myös paistotiskillä. Puhumattakaan siitä että leikkurilla on voitu leikata tonnikala pizzaa. Maitoallergiastakin olisi hyvä ilmoittaa.
 
tuota
Ei kai soittamista tai huomauttamista vielä reklamaatioksi kutsuta. Reklamaatio tehdään kirjallisena sitten, jos virhettä ei muuten ole korjattu.

Mutta joo, mä yleensä noudan itse pizzan, joten huomautan kyllä, jos tulee väärä. Jos kotona vasta sattuisin huomaamaan asian, en välttämättä jaksaisi lähteä oikeaa hakemaan/odottaa uutta. Eli riippuu nälkäasteesta :LOL:
 
en kehannu
Kerran eräässä ravintolassa mieheni kanssa sanoin ulkomaalaiselle tarjoilijalle: "otamme kaksykköset". Saimme kaksi pitsaa, joissa ei ollut mitään muuta kuin jauhelihaa, oli halvin pizza listalla - nro. 1.
 
vieras
Kerran olen väärän sortin pizzan kotiini vienyt ja kävin todellakin valittamassa. Pizzassa oli kebabia ja en syö lihaa. Pizzerian täti ( suomalainen ) vielä alkoi huutaa, että varmasti sanoit kebab, minä olen tätä työtä tehnyt jo monta vuotta ja en ole kertaakaan erehtynyt. Teki se sitten uuden pizzan, mutta mitään hyvitystä en saanut. Ihme touhua ja Kotipizza oli vielä kyseessä, olisi luullut konseptin koskevan myös tuota asiakaspalvelua.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerran olen väärän sortin pizzan kotiini vienyt ja kävin todellakin valittamassa. Pizzassa oli kebabia ja en syö lihaa. Pizzerian täti ( suomalainen ) vielä alkoi huutaa, että varmasti sanoit kebab, minä olen tätä työtä tehnyt jo monta vuotta ja en ole kertaakaan erehtynyt. Teki se sitten uuden pizzan, mutta mitään hyvitystä en saanut. Ihme touhua ja Kotipizza oli vielä kyseessä, olisi luullut konseptin koskevan myös tuota asiakaspalvelua.
Mitä muuta hyvitystä olisit halunnut? Huonoa asiakaspalvelua todellakin, palautetta vaan.
 
..
Meille tuotiin kerran väärät pitsat kotiinkuljetuksena (ja tosi myöhässä vielä). Soitin tosi kiukkuisena eikä luvattu hyvitystä. Otin yhteyttä Kotipitsan päämajaan ja sieltä sitten asia hoitui niin, että luvattiin puoleen hintaan seurava tilaamani peruspitsa. Vähän köyhä korvaus minusta kyllä oli, kun vaati lisärahan maksamista kyseiseen puljuun.
 
minä
Jos olisin todella allerginen kalalle, eli se olisi minulle hengen vaarallista, niin en todellakaan söisi pizzaa ellen olisi sitä itse tehnyt. Kontaminaatioriski on niin suuri, enkä odota heidän minun pizzani takia pesevän työskentelytasoa, pizzauunia, leikkuria ym. En todella uskaltaisi ottaa sitä riskiä.
 

Yhteistyössä