G.jos olette esim. yökylässä (tai kesällä)pidättekö sukkia kokoajan jalassa...

• Viestiketjun aloittaja ihmettelyä
  • Ensimmäinen viesti
Olen kesäisin lähes koko ajan ilman sukkia kotosalla ja joskus unohdan laittaa sukat, kun mennään kylään. Silloin nolottaa :ashamed: Jotenkin vaan ei tunnu sopivalta paljain jaloin läpsytellä toisen kodeissa.

Kotona olen kesät talvet ilman sukkia, inhoan niitä :/ Mutta jos menen vieraisille, niin yritän muistaa laittaa sukat jalkaan. Ystävien luona olen kyllä ilman sukkia ja ne myös meillä. Vierailla tarkoitain sellaista väkeä, joiden kanssa ei niin kamalan usein tavata.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hillis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pidän sukkia jos varpaita palelee tai muuten tuntuu siltä. Oletko ajatellut että vieraalla saattaa olla vaikka jalkasilsa eikä halua että se tarttuu muihin?
ei se ihan helposti tartu.
Huomasitko että kirjoitin "saattaa olla VAIKKA jalkasilsa" on niitä muitakin ihosairauksia.

vieras66
Kotona en käytä sukkia koskaan. Kylässä vähän vaihtelee - kesällä mulla ei ole sukkia, joten paljain varpain myös kylässä. Talvella sukat on usein jalassa kylään mentäessä, mutta mikäli tilanne sallii, niin riisun ne. Ja tää on ensisijaisesti mukavuusjuttu, mutta toisaalta myös tyylikysymys. Mä vaan tykkään olla paljain jaloin ja aika moni mun kavereistakin on. Ja kukaan ei ole koskaan sanonut mun paljaista varpaista mitään pahaa. Pikemminkin päin vastoin...

mä en varmaan edes olisi miettinyt ikinä tätä asiaa, mutta mulla on yksi ystävä jolla on oikeesti jalkakammo. niin naurettavaa ku se onki. yritän aina ottaa hänet huomioon ja olla sukkasilleen jos hänelle kyläilemään menen.

Ei mulla kesäisin ole edes sukkia yleensä jalassa, kun käytän varvassandaaleita.. ei oo ees tullu mieleen, että jotain häiritsis mun varpaat kun oon kylässä!! No jos jotain haittaa, niin oma vika kun ei oo tarjonnu mulle sukkia jalkaan :D

Ei mullakaan ole kesällä useinkaan sukkia, kun on sandaalit jalassa, eli paljain jaloin sitten ollaan kylässäkin, en ole edes miettinyt asiaa.. :)

Sitten muina vuodenaikoina, kun on umpinaiset kengät niin on kylässä sukatkin :D

äiti
Tätähän on jauhettu täällä aina aika ajoin.Eihän kukaan fiksu toisia kunnioittava ihminen astu toisten reviirille paljain jaloin.Mennä ny toisen kotiin paljain jaloin,HALOO,ei paljon taija olla kyllä asiaa ajateltu.

olen kotona oikeastaan aina paljain jaloin. Ellei nyt satu sitten palelemaan. Mutta en tykkää sukista mitenkään kauhean paljoa. Kylään yritän kuitenkin aina laittaa sukat jalkaan, koska tuntuu epäkohteliaalta olla toisen kotona paljain jaloin...

kesällä jos ei sukkia kengissä niin ei sukkia sisälläkään. Ja talvella ei kyllä sukat tule ensimmäisenä aamulla jalkaan vaan jos voin yöpaidassa oleilla niin paljain varpain ja jopa aamupalapöytään jos en vielä kaikkea päälle pueja saunan ja suihkun jälkeen illalla kun en nuku sukat jalassa koskaan kun on riittävän lämmintä. Mutta sitten sukat jalkaan kun alan pukemaan normaalit päivävaatteet päälle.
Ja vaarallisia tarttuvia pöpöjä ei kyläpaikoissa eikä minun varpaissa ole eikä sen vuoksi tarvitse sukkia jalkaan pukea (ja ainahan niitä jotakin ei-pahoja pöpöjä on kaikkialla mutta ne kuuluu elämään )

Yhteistyössä