No mitäs asiatonta tuossa oli, tottahan se on jos ajoissa asialla niin ehtii nauttia hyvissä voimissa niistä lastenlapsista ja olla vaikka avuksikin..ja se että saako niitä lapsia ja milloin se on taas ihan toinen asia eikä kuulu tähän keskusteluun.Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Ei, mutta vastasin vain tälle yhdelle kirjoittajalle, joka ei todellakaan ollut asiallinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:56 tai 58 v
...muuten, kaikki 70 ei istu kiikkustuolissa....
---eikä niitä lapsia aina "tekaista" kakskymppisenä ihan tosta vaan.....
mä taitaisin olla nuorin mummo?? huihAlkuperäinen kirjoittaja moi:jos poika sais lapsen 18v. oisin 33v mummo =)
Jos tämä lause ei mielestäsi ole asioton, niin sille en voi sitten mitään:Alkuperäinen kirjoittaja 3xtuplaäiti:No mitäs asiatonta tuossa oli, tottahan se on jos ajoissa asialla niin ehtii nauttia hyvissä voimissa niistä lastenlapsista ja olla vaikka avuksikin..ja se että saako niitä lapsia ja milloin se on taas ihan toinen asia eikä kuulu tähän keskusteluun.Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Ei, mutta vastasin vain tälle yhdelle kirjoittajalle, joka ei todellakaan ollut asiallinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:56 tai 58 v
En nyt tiedä olinko nuori, kun sain esikoisen 26-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja taaperon äiti:Oottepas te kaikki tehneet nuorina lapsia!Itse olen 56-v kun lapseni on 18-v. Silloin olisin varmaan henkisesti valmiimpi mummoksi. Nyt ajatus tuntuisi aika hirveeltä, varsinkin kun itsellä pieni taapero.
Juu sori, ymmärsin että tuossa pph.n tekstissä oli jotain asiatonta..Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Jos tämä lause ei mielestäsi ole asioton, niin sille en voi sitten mitään:Alkuperäinen kirjoittaja 3xtuplaäiti:No mitäs asiatonta tuossa oli, tottahan se on jos ajoissa asialla niin ehtii nauttia hyvissä voimissa niistä lastenlapsista ja olla vaikka avuksikin..ja se että saako niitä lapsia ja milloin se on taas ihan toinen asia eikä kuulu tähän keskusteluun.Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Ei, mutta vastasin vain tälle yhdelle kirjoittajalle, joka ei todellakaan ollut asiallinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:56 tai 58 v
" Hyi helv.. mummo tossa isässä!! Ei kateex käy teinimutseja.. "
Ihan vaan tuota alkupään hyi helv..:ttiä lukemalla, minun mielestäni se ainakin oli asiaton.
Ei,mun mielestä ollenkaan Sehän olisi ihanaa.Alkuperäinen kirjoittaja iik:Eikö se olis aika kamalaa olla 35-vuotiaana MUMMO??!!!!!!!