G: Jos haluaisit niin saisitko aikaiseksi pitkiä provoketjuja? (harmaana tai mustana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyllä ja olen joskus niitä tehnytkin. Siksi en ymmärrä yhtään, miksi sitä pidetään jotenkin kunnioitettavana ja isona saavutuksena, jos jaksaa provota, jankata, ärsyttää jne. niin paljon, että saa ihmiset provosoitumaan ja ketjut kasvamaan. En pidä sitä edes taitona. Olen tehnyt semmosia ketjuja sekä harmaana että mustana joskus. Enää ei huvita...siitä saa vain tyhmän ja lapsellisen vaikutelman aloittajasta. Hyvin perustellut, eriävätkin mielipiteet on sen sijaan ylpeyden aihe.

Tarkoitin siis tietysti, että jos mustana jatkuvasti porovoaa ärsyttämällä, esittämällä tyhmää tai kertomalla ns. liikaa elämästään niin ei ole mikään ihme/saavutus, jos siitä provosoidutaan. Uskon, että siihen kykenee lähes kuka tahansa.

Kyllä varmaan, kun tiedän mistä jotkut provosoituu. Ihan klassisia provo-ketjuja ei tarvii edes keksiä, laittaa vaan jonkun "Karvaisten rämemajavien omistajilla on alhainen äö, ja he asuvat kehä kolmosen ulkopuolella" ja johan tulee taas rähinä aikaiseksi... En edes tiedä miksi? Ehkä ihmiset ovat todellakin tyhmiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Aino:
En luultavasti jaksaisi vaikka haluaisin (mitä en tee). Minusta se on vähän säälittävää, jos on aikaa/haluja jankata jotain asiaa tuntikaupalla palstalla..

Ja silti jotkut pitää sitä jonain taidonnäytteenä :D Ihan sama, saako negatiivista tai positiivista huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä varmaan, kun tiedän mistä jotkut provosoituu. Ihan klassisia provo-ketjuja ei tarvii edes keksiä, laittaa vaan jonkun "Karvaisten rämemajavien omistajilla on alhainen äö, ja he asuvat kehä kolmosen ulkopuolella" ja johan tulee taas rähinä aikaiseksi... En edes tiedä miksi? Ehkä ihmiset ovat todellakin tyhmiä?

Klassikko:näin tänään uimahallissa pojan naisten puolella tai uimahallissa oli sellainen rämemajava että hui :laugh: ja sata sivua paukahtaa...

Joo olen tehnyt. Mulla on nikki joka on asiallinen ja fiksu tänne, mutta joskus on kiva provoilla tms. Joskus olen itse sitten jopa Nikilläni mennyt omaan provooni olemaan erimieltä asiasta.
Ei tällä bannia siitä oo saanut. Tai en ainakaan ole saanut.

Just eilen asiaa mietin ja luultavasti saisin hyvin pitkän ketjun aikaiseksi, jos ilmoittaisin ryhtyneeni saatananpalvojaksi ja alkaisin tuputtaa uutta uskontoani palstalla. Yleensäkin uskontoaiheiset ketjut on pitkiä ja saatananpalvonta pillastuttaisi aika monet.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Just eilen asiaa mietin ja luultavasti saisin hyvin pitkän ketjun aikaiseksi, jos ilmoittaisin ryhtyneeni saatananpalvojaksi ja alkaisin tuputtaa uutta uskontoani palstalla. Yleensäkin uskontoaiheiset ketjut on pitkiä ja saatananpalvonta pillastuttaisi aika monet.

Tää voisi vielä olla hyvä, jos tekisit sen omalla nikilläsi :laugh: Siihen tulisi sellaista hyvää syvyyttä.

Mutta saisiko harmaana samasta aiheesta yhtä onnistuneen?

Yhteistyössä