G: Joko on paketit paketoitu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
:D

Mä sain just urakan valmiiksi, menihän siihen kolmatta tuntia :| En ikinä jaksa jäädä jonottamaan niihin paketointipalveluihin, ja joka joulu tän saman rumban kokeneena päätän et ens vuonna jonotan :whistle:

Ja taas se jää.. :kieh:

Mites muilla? Joko on puketit paketeis :D

Alkuperäinen kirjoittaja puuh:
Ei oo ihan vielä. Mulla oli se marraskuulla jo hyvässä vauhdissa mutta sitten tuli ihan täydellinen stoppi.

Huoh.

Mulla meinas tulla kans yhen ison lahjan jälkeen, voi helvata et on rasittava paketoida isoja lootia :$ Ja sit kun tuo paperikin oli jotain kälystä repeävää, niin joka kulma aina repes :kieh:

Suurin osa on nätisti paketeissa.Paketoin itse kun haluan kuusen alle kauniit toisiinsa sopivat paperit.No,eihän se täysin tietty onnistu kun mies tuo sinne ne joulupukkipaperihirvityksensä joista mun lahjat sitten löytyy...Mä kun hoidan meillä muuten tuon lahjapuolen.

Muutaman paketin paketoin aamulla. Lähdettiin päivällä ostamaan lisää lahjoja ja ne on kaikki paketoimatta, koska hain pojan mummulta. En mä nyt voi lahjoja paketoida pojan nähden, kun pukkihan ne lahjat tuo ;) :xmas:

Muutama lahja vielä puuttuu, kummipojalle 5v. äidin toivomus on vaatetta, omalle pikkuveljelle 22v. jotain.

Mä tykkään paketoinnista! Lahjat kääritään meillä sellaiseen ruskeaan voimapaperiin, naruna on erilaisia kierrätettyjä nauhoja, niiniä, hamppunarua, paperinarua. Koristeeksi laitan esim. pienen piparimuotin, kauniin kävyn tms. Pakettikorttina itse tehtyä paperia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tykkään paketoinnista! Lahjat kääritään meillä sellaiseen ruskeaan voimapaperiin, naruna on erilaisia kierrätettyjä nauhoja, niiniä, hamppunarua, paperinarua. Koristeeksi laitan esim. pienen piparimuotin, kauniin kävyn tms. Pakettikorttina itse tehtyä paperia.

Kuulostaa muuten kivalle :wave:

Mäkin tykkään paketoida, mut tänä jouluna se on ollut vähän pakkopullaa... Tenttistressi estää nauttimasta mukavista asioista, kun koko ajan tuntuu et "lue lue lue lue"... Ja kirjaviin papereihin mä pakkaan, tykkään kun lasten lahjakeko on kirjava, suurimpaan osaan lasten lahjoista en laita edes nauhoja, kun niitä on inhottava repiä pois. Osaan kylläkin, niin että kokonaisuudesta tulee kiva. :xmas:

Jep, paketoitu on. Tänään itse asiassa paketoin loput lahjat. Meilläkin muuten käytetään myös tuota voimapaperia, kierrätysnauhoja, hamppunarua ja niintä. Joissain paketeissa on kuitenkin myös Stockan ilmaispaperit. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Jep, paketoitu on. Tänään itse asiassa paketoin loput lahjat. Meilläkin muuten käytetään myös tuota voimapaperia, kierrätysnauhoja, hamppunarua ja niintä. Joissain paketeissa on kuitenkin myös Stockan ilmaispaperit. :xmas:

Mistäs näitä naruja ja voimapapereita oikein saa :D kuulostaa ihanalle <3

Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:

Mistäs näitä naruja ja voimapapereita oikein saa :D kuulostaa ihanalle <3

Voimapaperia saa postista, ruskeaa pakkauspaperia esim. Stockalta. Kierrätysnauhat ovat meille tulleissa paketeissa naruina olleita, uusiokäytössä siis. Hamppunarua ja niintä saa askarteluliikkeistä (Sinelli, Sinooperi tms.), voi olla ihan Tiimarissakin. Paperinarua olen ostanut ekokaupasta.

Osittain paketoitu. :)
Ja lahjojen ulkonäkö on jo puolilahjaa! Samaan perheeseen laitan samaa sävyä olevat kuosit ja aina päälle jotain, esim käpyjä tai joulukoristeita. Ja kierrätysnarut täällä käytössä myös. Kaiken otan talteen tulevista paketeista. Tänä vuonna liimaan joulupaperia kenkälaatikoihin ja käytän mahdollisuuksien mukaan niitä. Oon ihan hurahtanut kenkälaatikoihin, kaikki joulukoristeet säilön sellaisissa myös.

Yhteistyössä