M
Mtun
Vieras
G: Joko olet jättänyt sukat talviteloille?. Mun osalta se tapahtui viikkoa ennen vappua... siitä lähtien paljain varpain kesäkengissä tai ilman...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sukat jalassa:en. käytän myös kesällä sukkia. itseasiassa käytän sukkia läpi vuoden
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:Jätin sukat talviteloille joskus kymmenen vuotta sitten enkä ole niitä sieltä enää kaivanut...
Alkuperäinen kirjoittaja Mtun:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:Jätin sukat talviteloille joskus kymmenen vuotta sitten enkä ole niitä sieltä enää kaivanut...
Meinaatko, että et käytä sukkia koskaan? talvellakaan?
Missä lämpimässä sä asut?Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:En, edes talvella B)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Missä lämpimässä sä asut?Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:En, edes talvella B)Mun on pakko laittaa sukat jalkaan, jos ulkona on pakkasta.
Sulla on sitten vissiin hyvät talvikengätAlkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:Ihan kotoisessa Turussa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sulla on sitten vissiin hyvät talvikengätAlkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:Ihan kotoisessa Turussa =)Mä kun tänään lähdin koiran kanssa ulos, niin laitoin sukkien lisäksi vielä pitkät kalsaritkin, kun ulkona oli vain 2 astetta lämmintä. En olis voinu kuvitellakaan olevani ulkona nilkat paljaina.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sulla on sitten vissiin hyvät talvikengätAlkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:Ihan kotoisessa Turussa =)Mä kun tänään lähdin koiran kanssa ulos, niin laitoin sukkien lisäksi vielä pitkät kalsaritkin, kun ulkona oli vain 2 astetta lämmintä. En olis voinu kuvitellakaan olevani ulkona nilkat paljaina.
Tai hyvä ääreisverenkiertoIhan tavalliset nahkasaapikkaat on yleensä käytössä. Jos on hurjat pakkaset, niin sitten löytyy ulkoiluun Vikingin goret.