G: Joko olet jättänyt sukat talviteloille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mtun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jätä koko vuotena. Joo, minä olen se, joka vetää sandaaleissa sukissa, mutta ilman sukkia mulla hikoaa jalat nahkaa vastaan niin tolkuttomasti, että hyvä kun enää pystyy edes sandaaleilla kävelemään kun jalat vaan liukuu.

No mielelläni jättäisin, mutta kynnet kuluu asfaltilla ja koiran kakkaa ja punkkeja on pusikoissa enkä mä omista kuin yhdet lipokkaat ja ne on ihan rumat. Muuten kyllä menen ihan paljain varpain aina kuin mahdollista.
Kesä se on tulossa, kun siskokin sanoi jättäneensä pitkät kalsarit pois viikko sitten, itse pidin mokomia yhden kerran talven aikana.

kamalaa, ei sukkia voi kesälomalle jättää, toisinaan kesällä kuljen villasukissa (sukat tietysti alla myös). ja aina nukkuessakin käytän sukkia oli kesä tai talvi. jos ei ole sukkia on kamalan kylmä ja tuntuu, että kroppa jatkuu ja jatkuu, sukat sopivasti katkasee ja tietää minkä kokoinen on :)

tietty on kenkiä joiden kanssa sukkia ei käytetä tai vähintäänkin sellaisia sukkia ettei ne näy kesäkengistä.

Kotioloissa oon joko paljain jaloin tai villasukissa, yleensä villasukissa kun varpaat on muuten ihan jäässä (muita vaihtoehtoja ei oo). Jos kyläillään niin sit on yleensä normisukat, läpi vuoden..en oikeen osaa olla paljain jaloin "vieraassa" paikassa..
Kenkien kans voin sukattomanakin olla, riippuen kengistä.

Mies ei käytä sukkia kuin erikoistapauksissa, joskus ei silloinkaan.=)

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:
Ihan kotoisessa Turussa =)
Sulla on sitten vissiin hyvät talvikengät :) Mä kun tänään lähdin koiran kanssa ulos, niin laitoin sukkien lisäksi vielä pitkät kalsaritkin, kun ulkona oli vain 2 astetta lämmintä. En olis voinu kuvitellakaan olevani ulkona nilkat paljaina.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sulla on sitten vissiin hyvät talvikengät :) Mä kun tänään lähdin koiran kanssa ulos, niin laitoin sukkien lisäksi vielä pitkät kalsaritkin, kun ulkona oli vain 2 astetta lämmintä. En olis voinu kuvitellakaan olevani ulkona nilkat paljaina.

Tai hyvä ääreisverenkierto :) Ihan tavalliset nahkasaapikkaat on yleensä käytössä. Jos on hurjat pakkaset, niin sitten löytyy ulkoiluun Vikingin goret.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Tai hyvä ääreisverenkierto :) Ihan tavalliset nahkasaapikkaat on yleensä käytössä. Jos on hurjat pakkaset, niin sitten löytyy ulkoiluun Vikingin goret.

Eikö sun jalat hierry, kun pidät talvikenkiäkin ilman sukkia? Kai siihen tietty tottuu.

Yhteistyössä