K
kolmen äiti
Vieras
Mä olin ihan yllättynyt miten hvyää kamaa siellä oli puoleen hintaan. Kerrankin kivaa vaatetta esikoiselle (9v poika) , Espritin ja Legon vaatteita tarttui matkaan iso kassillinen. Tyttärelle en kyllä mitään erikoista ollut, pojille oli enemmän tarjontaa. Kerrankin näin 