G: Jesper Juniorin puolihintapäivät; saldosi? :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Mä olin ihan yllättynyt miten hvyää kamaa siellä oli puoleen hintaan. Kerrankin kivaa vaatetta esikoiselle (9v poika) , Espritin ja Legon vaatteita tarttui matkaan iso kassillinen. Tyttärelle en kyllä mitään erikoista ollut, pojille oli enemmän tarjontaa. Kerrankin näin :)
 
Olisin mennyt sinne mut kun lähin sijaitsee 20 km päässä ja nyt ei tuu vaan lähdettyä sinne. Mut kyllä on houkuttanut kun näin lehdessä mainoksen.... hyvä kun löysit monennäköistä!
 

Yhteistyössä