G:Inhokkisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
No mikäs sitten on inhokkisarjojen ykkönen? Ja perustelut mukaan.

Mulla on kestoinhokkina ollu jo kauan toi salkkarit.
Siinä vaan ei oo mitään hyvää. Näyttelijät on niin huonoja, että silloin kun on sitä sattunut vilkaisemaan, on myötähäpeän tunne ollut valtava...
Tarina tuntuu menevän yhä utopistisempaan suuntaan. Täysin kamala sarja, jonka lopettaminen olisi hyvä teko ihmiskunnan hyväksi.

Tv-uutiset täyttä pravdaa vuodesta toiseen. Ei pysty katsomaan voimatta pahoin. Kaikista karmeinta et jotkut jopa uskovat tuutista tulevaa sontaa. Salkkareiden yms sonnan katsojia ei jaksa edes vaivautua kommentoimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MustaSurma:

Siinä vaan ei oo mitään hyvää. Näyttelijät on niin huonoja, että silloin kun on sitä sattunut vilkaisemaan, on myötähäpeän tunne ollut valtava...
Tarina tuntuu menevän yhä utopistisempaan suuntaan. Täysin kamala sarja, jonka lopettaminen olisi hyvä teko ihmiskunnan hyväksi.

Peesi tälle.
Tarinasta tosin en tiedä, missä mennään. Mä en pysty sitä montaa minuuttia katsomaan.
Mulla on just se myötähäpeä, se tulee salkkareiden kohdalla ainakin nelinkertaisena verrattuna pahimpaankin tosi-tv-roskaan, ei vaan kykene.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja MustaSurma:

Peesi tälle.
Tarinasta tosin en tiedä, missä mennään. Mä en pysty sitä montaa minuuttia katsomaan.
Mulla on just se myötähäpeä, se tulee salkkareiden kohdalla ainakin nelinkertaisena verrattuna pahimpaankin tosi-tv-roskaan, ei vaan kykene.

Mun pikkuveli pitää mut kärryillä kun se höpöttää salkkareista aina. Siis 11w... eikä se usko et mua EI KIINNOSTA!!!

Huuma, Salatut elämät, Kauniit ja rohkeat, Tunteita ja tuoksuja, South Park, G-piste, Big Brother (suomalainen), Tanssii tähtien kanssa, Pokémon, Winx, Bratz, W.i.t.c.h. jne.

Kaikki mahdolliset suomalaiset mukahauskat keskusteluohjelmat ja tietovisat, puuduttavia. Urheiluohjelmat. Riittäähän noita.

BB ainakin ja selviytyjät,ei jaksa tuolaista katsoa,ei mitään järkeä,ei viihdyttävää.

Yhteistyössä