O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Jai tortillalettuja niin paljon yli, etta tein iltapalaksi quesadilloja.
Alkuperäinen kirjoittaja kata:ja mun iltapala oli äsken hedelmäralli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kata:ja mun iltapala oli äsken hedelmäralli![]()
Kuulostaa ihan joltain ripulilta, mitähän se mahtaa olla?
Alkuperäinen kirjoittaja kata:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kata:ja mun iltapala oli äsken hedelmäralli![]()
Kuulostaa ihan joltain ripulilta, mitähän se mahtaa olla?
Se on joku mun vauvan hedelmäruoka purkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kata:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Jai tortillalettuja niin paljon yli, etta tein iltapalaksi quesadilloja.
Nam, miten niitä tehään?? eli siis, mikä on hyvä täyte yms...
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja kata:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Jai tortillalettuja niin paljon yli, etta tein iltapalaksi quesadilloja.
Levita vaan tortillaletun toiseen puoleen juustoraastetta. Jos on jaanyt vaikka jauhelihaa, kinkkua jne..voi sitakin laittaa. taita lettu yhteen ja painele reunoja kiinni. Paista paistinpannulla. Leikkaa lopuksi kolmiosuupaloiksi.
Tosi helppoja, nopeita ja ennenkaikkea hyvia. Ja tayteeks kay mita vaan loytyy kaapeista.[/quot
Täytyypi kottaa joku kerta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kata:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja kata:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Jai tortillalettuja niin paljon yli, etta tein iltapalaksi quesadilloja.
Levita vaan tortillaletun toiseen puoleen juustoraastetta. Jos on jaanyt vaikka jauhelihaa, kinkkua jne..voi sitakin laittaa. taita lettu yhteen ja painele reunoja kiinni. Paista paistinpannulla. Leikkaa lopuksi kolmiosuupaloiksi.
Tosi helppoja, nopeita ja ennenkaikkea hyvia. Ja tayteeks kay mita vaan loytyy kaapeista.[/quot
Täytyypi kottaa joku kerta![]()
siis koittaa...