Niin on vaikka nähtiin päivällä, tulee onneksi illalla Pian lähtee reissuun reilu viikoksi ja se on jo nyt mielessä miten kova ikävä tulee :'( .. Mut toisaalta pieni ero tekee hyvää :heart: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Sulla taitaa olla miestäsi ikävä =)
Koska tekee mieli lukea toisten rakkausjuttuja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sä teet koko ajan tällasia aloituksia? Mikset vastaa koskaan itse?
IhanaAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kun mies hakkasi ensin tylsällä, katkenneella kirveellä märkiä puita nuotioon kovassa tuulessa ja sateessa ja tuli syödyksi triljoonan hyttysen toimesta, koska minä halusin toisenlaisen juhannuksen. :heart:
hmm.toi poppari-juttu on ihan niinku yhest leffasta....Alkuperäinen kirjoittaja ev:se kun oltiin eka treffeillä leffassa. kaadoin ison kulhollisen poppareita vahingossa miehen syliin. nolotti niin pirusti. mutta vaikutuksen omaperäisyydellään teki mies joka ei alkanut siivoilla poppareita pois (niinkuin normaalisti ihmiset alkaisi) vaan otti minut kainaloon ja syöriin popparit sen päältä.
ikimuistoisia hetkiä on toki myös lasten syntymät.
se kuinka mieheni piti minusta huolta kun olin psykoottisessa tmv tilassa, masentunut ja itsetuhoinen.
onhan noita vaikka kuinka... voisin tehdä vaikka kuinka pitkän listan <3