Onnea! :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Tänää täytän 28v
Kiitos!!Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Onnea! :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Tänää täytän 28v
Kenen jalkaa sa vedat?Alkuperäinen kirjoittaja taapero:eikö kukaan auta :'(
Onnittelut :flower:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Tänää täytän 28v
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Onnittelut :flower:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Tänää täytän 28v
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kenen jalkaa sa vedat?Alkuperäinen kirjoittaja taapero:eikö kukaan auta :'(
Miksä tuut tänne mamma palstalle kyselee jotain letti leikkuu apuja kun on olemassa sunkin ikäsille ihan omat foorumit.Alkuperäinen kirjoittaja taapero:Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kenen jalkaa sa vedat?Alkuperäinen kirjoittaja taapero:eikö kukaan auta :'(
totaa?? sori oon vast 11v eli en ymmär sori joo tiiän oon toosi tyhmä ei voi mit
niin, vaikka demi.fiAlkuperäinen kirjoittaja antakaamunkaikkikestää:Miksä tuut tänne mamma palstalle kyselee jotain letti leikkuu apuja kun on olemassa sunkin ikäsille ihan omat foorumit.Alkuperäinen kirjoittaja taapero:Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kenen jalkaa sa vedat?Alkuperäinen kirjoittaja taapero:eikö kukaan auta :'(
totaa?? sori oon vast 11v eli en ymmär sori joo tiiän oon toosi tyhmä ei voi mit