G: Ihan jokapäiväiset rutiinisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Paniikki

Jäsen
26.04.2006
148
0
16
Elikkäs, mitkä asiat teillä kuuluu ihan jokapäiväseen arkeen?
Mä hoksasin tuossa juuri jynssääväni tiskipöytää aamulla samalla kun kahvi tippuu, jonka jälkeen hipsin kahvini kera tähän koneelle ja lueskelen täällä palstalla juttuja jonku aikaa.
Sen jälkeen kun olen saanut rauhassa tämän tehdä voin EHKÄ alkaa ajattelemaan mitä muuta pitää tänään tehdä

Tää palstailu :D
Lasten kouluun vieminen, tai ainakin toisen, poika menee taksilla/bussilla niinä aamuina kun menee 10, mutta en tohdi lähettää niitä 7.15 tonne säkkipimeän tienposkeen 2 kilsan päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Joka ikinen arkipäivä klo soi klo 5.45, suoraan vaatteet päälle ja lenkille.

Mutta tuo ei siis ole ihan jokapäiväinen.. viikonloppuna aamulenkki jää väliin.
Mulla pääsis itku jos pitäs tuohon aikaan painua lenkille

:o
Mutta olo on varmaan tosi hyvä ku lenkiltä tulee..?

Herään joskus, käyn kerran päivässä liinailemassa, yritän saada aikaiseksi vauvan kanssa ruuan perheelle. Joka toinen päivä vähintään joku liikahdus autolla kauppaan, lasten harrastuskuskuuseen, kylään tai johonkin ns. omaan juttuuni.

Tänään ihmeaamu, vauva heräsi kuudelta ja kävi äsken uusille unille. Ennätin pilkkoa ennen koneelle raahautumista jopa punaiset kirsikat joulupullien leivontaa varten...

Nykyään koko kotona sillä hetkellä oleva perhe toljottaa onnen autuaana Sydämen asiaa 17.10 kahvikupit kädessä, minulla vauva kainalossa. Entisen kuopuksen englannin opettaja oli suosittanut sarjaa 11-vuotiaallekin.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Joka ikinen arkipäivä klo soi klo 5.45, suoraan vaatteet päälle ja lenkille.

Mutta tuo ei siis ole ihan jokapäiväinen.. viikonloppuna aamulenkki jää väliin.
Mulla pääsis itku jos pitäs tuohon aikaan painua lenkille

:o
Mutta olo on varmaan tosi hyvä ku lenkiltä tulee..?

Koirat on pissitettävä ja töihin jouduttava... kyllähän se vesisateella ja syksyn pilkkopimeässä vähän kehtuuttaa, mutta olo on kieltämättä hyvä 45 min reippaan lenkin jälkeen. Kesällä sitten pidennetään lenkkiä vielä 15 minuuttia, eli kello kilahtaa 5.30 :D

Sängystä ylös, kuopuksen vaipanvaihto, tietokone päälle ja sillä aikaa ku kone käynnistyy niin pyykkikone päälle. Aamupala ja sitten tietsikalle.

Tämän jälkeen ei oo ihmeempiä rutiineja, tai no ruokahommat on joka päivä suurinpiirtein samoihin aikoihin.

Yhteistyössä