kyselyikäinen
Idean kyselyyn sain täältä
http://keskustelu.vauva-lehti.fi/keskustelut/lue.asp?id=35325368&group=54
http://keskustelu.vauva-lehti.fi/keskustelut/lue.asp?id=35325368&group=54
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:IIRO!
Saniteettikyttääjä, jonka mielestä oli Erittäin Suuri Synti vetää vessaa kello 22-07 välisenä aikana, ja joka opetti mulle oikein kädestä pitäen miten toiletti kuuluu vetää muina aikoina, jotta siitä koituisi mahdollisimman vähän melua :xmas:
se naapuri teki ihan oikein, hyvä et tuli verot maksettua.Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Muuten mulla on ollut oikeastaan vain tosi mukavia naapureita, mutta yksi entinen pienkerrostalonaapuri kyllä jäi mieleen. Pariskunta kyttäsi kaikkien muiden tulemiset ja menemiset, vieraiden lukumäärän ja saapumisajankohdat. Kaverit naureskelivat, kun naapurin verho heilui aina, kun meille tuli. Meillä oli taloyhtiössä siivous- ja lumityövuorot, ja sanomattakin on selvää, että ainoastaan tämä pariskunta osasi tehdä ne "oikein" ja oikeaan aikaan.
Viimeinen juttu, mikä varmisti sen, että porukka jäi mieleen, oli se, että kun muutimme pois, naapuri teki meistä aiheettoman ilmiannon verottajalle. Yhtenä kauniina päivänä eteisen lattialla odotti parinkymmenentuhannen markan lasku, maksuaikaa pari viikkoa. Tosin kyllä jälkeenpäin olen ajatellut, että itsepä olin niin nuori ja typerä, että satuin mainitsemaan (ylpeänä ) naapurille, että meidän ei tarvitse myyntivoittoveroa maksaa...
Aikoinaan kerrostalossa asuessani noita riitti. Mä tein ravintolatyötä ja todellakin menin tupakansavuja ja päällekaatuneita kaljoja pesemään kotiin päästyäni aamuvarhaisella. Ja vedin vessan, kun ei sitä kiellettykään ollut. Alakerran eukko syytti suihkuttelusta ja vessanvetämisestä mun vierusnaapuria. Mäkätti, että pitää suihkussa käydä keskellä yötä. No, kyl mä kerroin et minä se olen. Kerroin kans, että jatkossakin käyn suihkussa töiden jälkeen niin kauan kuin niilläkin pimputetaan pianoa 23 jälkeen tai huudatetaan jumalanpalvelusta niin isolla, et yläkerrassa ei kuule omaa ääntäänAlkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:IIRO!
Saniteettikyttääjä, jonka mielestä oli Erittäin Suuri Synti vetää vessaa kello 22-07 välisenä aikana, ja joka opetti mulle oikein kädestä pitäen miten toiletti kuuluu vetää muina aikoina, jotta siitä koituisi mahdollisimman vähän melua :xmas:
varmaan seuraa tätä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Yksi ex naapuri huvitti itseään tekemällä äideistä lastensuojeluilmoituksia (perättömiä)
Joo, niin teki - kun meidän ei kuulunut niitä maksaa, kun oltiin asuttu samassa kämpässä yli 2 v.Alkuperäinen kirjoittaja verot on maksettava!:se naapuri teki ihan oikein, hyvä et tuli verot maksettua.Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Muuten mulla on ollut oikeastaan vain tosi mukavia naapureita, mutta yksi entinen pienkerrostalonaapuri kyllä jäi mieleen. Pariskunta kyttäsi kaikkien muiden tulemiset ja menemiset, vieraiden lukumäärän ja saapumisajankohdat. Kaverit naureskelivat, kun naapurin verho heilui aina, kun meille tuli. Meillä oli taloyhtiössä siivous- ja lumityövuorot, ja sanomattakin on selvää, että ainoastaan tämä pariskunta osasi tehdä ne "oikein" ja oikeaan aikaan.
Viimeinen juttu, mikä varmisti sen, että porukka jäi mieleen, oli se, että kun muutimme pois, naapuri teki meistä aiheettoman ilmiannon verottajalle. Yhtenä kauniina päivänä eteisen lattialla odotti parinkymmenentuhannen markan lasku, maksuaikaa pari viikkoa. Tosin kyllä jälkeenpäin olen ajatellut, että itsepä olin niin nuori ja typerä, että satuin mainitsemaan (ylpeänä ) naapurille, että meidän ei tarvitse myyntivoittoveroa maksaa...
Entä jos olisi laittanut jotain voodoo-kamaa ovelleen? Verisen kananpään vaikkapa. Vieläkö olisi kopioinut?Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Yks naapuri on jääny mieleen siinä et se kopioi aina kaikkien muiden
Alkuperäinen kirjoittaja spekuloi:Entä jos olisi laittanut jotain voodoo-kamaa ovelleen? Verisen kananpään vaikkapa. Vieläkö olisi kopioinut?Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Yks naapuri on jääny mieleen siinä et se kopioi aina kaikkien muiden
Välillä siltä tuntuuAlkuperäinen kirjoittaja :):varmaan seuraa tätä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Yksi ex naapuri huvitti itseään tekemällä äideistä lastensuojeluilmoituksia (perättömiä)
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Ei oikeastaan ole ollut kovin hulluja.. Yksi toi 3 mäyräkoiraa kerrostaloasuntoon
Kuvitteli että saa asua siinä kennelinsä kanssa. Naapurit aikansa huomauttelivat kun koirat haukkuivat ja ujelsivat yli 9 tuntia päivässä ( haukkukoiria kun ovat , kuten kaikki tietää ).
Yksi oli myös.. mutta kerkesi joutua linnaan noin puol vuotta ennen kuin muutin. Hän oli mies joka muurasi vaímonsa betoniin tynnyriin, niin että jalat vain jäi näkyviin. Tämän komean tynnyrin hän jätti pihalle naapureiden suruksi.
No, miten sen Rouvan kanssa kävi? Saitko naisen noloksi?Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:No en mä hullusta tiedä, mut toi sattui viime kesänä...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t837741