G: Hulluin naapurisi? Nykyinen tai entinen.

• Viestiketjun aloittaja kyselyikäinen
  • Ensimmäinen viesti
IIRO!

Saniteettikyttääjä, jonka mielestä oli Erittäin Suuri Synti vetää vessaa kello 22-07 välisenä aikana, ja joka opetti mulle oikein kädestä pitäen miten toiletti kuuluu vetää muina aikoina, jotta siitä koituisi mahdollisimman vähän melua :xmas:

Muuten mulla on ollut oikeastaan vain tosi mukavia naapureita, mutta yksi entinen pienkerrostalonaapuri kyllä jäi mieleen. Pariskunta kyttäsi kaikkien muiden tulemiset ja menemiset, vieraiden lukumäärän ja saapumisajankohdat. Kaverit naureskelivat, kun naapurin verho heilui aina, kun meille tuli. Meillä oli taloyhtiössä siivous- ja lumityövuorot, ja sanomattakin on selvää, että ainoastaan tämä pariskunta osasi tehdä ne "oikein" ja oikeaan aikaan.

Viimeinen juttu, mikä varmisti sen, että porukka jäi mieleen, oli se, että kun muutimme pois, naapuri teki meistä aiheettoman ilmiannon verottajalle. Yhtenä kauniina päivänä eteisen lattialla odotti parinkymmenentuhannen markan lasku, maksuaikaa pari viikkoa. Tosin kyllä jälkeenpäin olen ajatellut, että itsepä olin niin nuori ja typerä, että satuin mainitsemaan (ylpeänä ) naapurille, että meidän ei tarvitse myyntivoittoveroa maksaa...

MammaMia
Se oli varmasti naapurirapussa asuva, alkoholiin menevä n. 50vee nainen, joka aina mut ja lapsen nähdessään halusi avautua siitä kuinka tuli vanhoilla päivillään paksuksi ja teetti abortin. Siinä vielä viinahöyryisenä pohdiskeli että kuinka kiva se ois ollu pitää. Ei niille (hän ja miesystävä) sitten kutsuttukaan poliisia kuin about 20 kertaa sinä aikana kun me siinä asuttiin eli n. 2v

verot on maksettava!
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Muuten mulla on ollut oikeastaan vain tosi mukavia naapureita, mutta yksi entinen pienkerrostalonaapuri kyllä jäi mieleen. Pariskunta kyttäsi kaikkien muiden tulemiset ja menemiset, vieraiden lukumäärän ja saapumisajankohdat. Kaverit naureskelivat, kun naapurin verho heilui aina, kun meille tuli. Meillä oli taloyhtiössä siivous- ja lumityövuorot, ja sanomattakin on selvää, että ainoastaan tämä pariskunta osasi tehdä ne "oikein" ja oikeaan aikaan.

Viimeinen juttu, mikä varmisti sen, että porukka jäi mieleen, oli se, että kun muutimme pois, naapuri teki meistä aiheettoman ilmiannon verottajalle. Yhtenä kauniina päivänä eteisen lattialla odotti parinkymmenentuhannen markan lasku, maksuaikaa pari viikkoa. Tosin kyllä jälkeenpäin olen ajatellut, että itsepä olin niin nuori ja typerä, että satuin mainitsemaan (ylpeänä ) naapurille, että meidän ei tarvitse myyntivoittoveroa maksaa...
se naapuri teki ihan oikein, hyvä et tuli verot maksettua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
IIRO!

Saniteettikyttääjä, jonka mielestä oli Erittäin Suuri Synti vetää vessaa kello 22-07 välisenä aikana, ja joka opetti mulle oikein kädestä pitäen miten toiletti kuuluu vetää muina aikoina, jotta siitä koituisi mahdollisimman vähän melua :xmas:
:LOL: :LOL:
Aikoinaan kerrostalossa asuessani noita riitti. Mä tein ravintolatyötä ja todellakin menin tupakansavuja ja päällekaatuneita kaljoja pesemään kotiin päästyäni aamuvarhaisella. Ja vedin vessan, kun ei sitä kiellettykään ollut. Alakerran eukko syytti suihkuttelusta ja vessanvetämisestä mun vierusnaapuria. Mäkätti, että pitää suihkussa käydä keskellä yötä. No, kyl mä kerroin et minä se olen. Kerroin kans, että jatkossakin käyn suihkussa töiden jälkeen niin kauan kuin niilläkin pimputetaan pianoa 23 jälkeen tai huudatetaan jumalanpalvelusta niin isolla, et yläkerrassa ei kuule omaa ääntään :whistle:
Oli mulla yks toinenkin hauska naapuri, olkoon vaikka "Pano-Petri". Sillä oli parhaimpana päivänä naikkosia useampia. Mietin, että mistä sillä paukkuja riittää niin monelle. Ja oiskait se voinu harrastaa "sitä" muualla kuin ulko-oveaan vasten. Aika kiva kun meille tuli vieraita ja naapuri pistelee menemään niin että ovi melkei tippuu saranoiltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja verot on maksettava!:

se naapuri teki ihan oikein, hyvä et tuli verot maksettua.
Joo, niin teki - kun meidän ei kuulunut niitä maksaa, kun oltiin asuttu samassa kämpässä yli 2 v.
:D

Yks naapuri on jääny mieleen siinä et se kopioi aina kaikkien muiden ideat siis jos laitto jouluvalot niin seuraavana päivänä niillä oli jouluvalot kans jos istutti oven pieleen orvokkeja niin seuraavana päivänä naapurin oven pielessä oli kans orvokkeja. ja siis voi sanoa et ties heti jos joku naapurissa laitto jotain et toiseen naapuriin ilmestyy seuraavana päivänä :LOL: Kaiken lisäks se nainen oli viel semmonen ettei se sanonu päivää ennen kun sitä päin käveli siis vaikka menis ihan läheltä ja sille sanos päivää niin ei kuulu mitään et siihen olis pitänyt aina oikeasti törmätä et se sanos päivää :whistle:

Ei oikeastaan ole ollut kovin hulluja.. Yksi toi 3 mäyräkoiraa kerrostaloasuntoon :) :LOL:
Kuvitteli että saa asua siinä kennelinsä kanssa. Naapurit aikansa huomauttelivat kun koirat haukkuivat ja ujelsivat yli 9 tuntia päivässä ( haukkukoiria kun ovat , kuten kaikki tietää ).

Yksi oli myös.. mutta kerkesi joutua linnaan noin puol vuotta ennen kuin muutin. Hän oli mies joka muurasi vaímonsa betoniin tynnyriin, niin että jalat vain jäi näkyviin. Tämän komean tynnyrin hän jätti pihalle naapureiden suruksi.

Alkuperäinen kirjoittaja spekuloi:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Yks naapuri on jääny mieleen siinä et se kopioi aina kaikkien muiden
Entä jos olisi laittanut jotain voodoo-kamaa ovelleen? Verisen kananpään vaikkapa. Vieläkö olisi kopioinut?

Juu mielessä kävi aika usein et jos repäsis ja miehen kans ideoitiinkin joskus jotain muttei koskaan selvitty saamaan aikaan kun sitten jo muutettiin toisaalle asumaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Ei oikeastaan ole ollut kovin hulluja.. Yksi toi 3 mäyräkoiraa kerrostaloasuntoon :) :LOL:
Kuvitteli että saa asua siinä kennelinsä kanssa. Naapurit aikansa huomauttelivat kun koirat haukkuivat ja ujelsivat yli 9 tuntia päivässä ( haukkukoiria kun ovat , kuten kaikki tietää ).

Yksi oli myös.. mutta kerkesi joutua linnaan noin puol vuotta ennen kuin muutin. Hän oli mies joka muurasi vaímonsa betoniin tynnyriin, niin että jalat vain jäi näkyviin. Tämän komean tynnyrin hän jätti pihalle naapureiden suruksi.

Voi elämä :eek:

jep
"Ei oikeastaan ole ollut kovin hulluja.. Yksi toi 3 mäyräkoiraa kerrostaloasuntoon "

Ajattelin jo että mitä ihmeellistä tos on, jos joku kantaa kolme mäyristä kerrostaloon, mut luin sit etiäpäin... :whistle:

Meillä aikanaan rivarinaapurina oli pariskunta, jonka nainen oli ihan ok ja normaali, mutta se mies sitten :eek: ... Se mm. piti aina välillä aidan takana jotain ihme älämölöä, sellasta ihme örinää, meidän rotikalle joka sitten alkoi vihaamaan miestä niin silmittömästi, että oli hihnassa pitelemistä jos satuttiin pihalle samaan aikaan. Ja kun oltiin saunassa ja kylppärin ikkuna oli tuuletusasennossa, niin se lymyili ikkunan takana kuuntelemassa. Ja joku kun ajeli pihalla nurtsia, niin se äijä meni leikkaamaan lopuksi lipputangon ympäriltä pitkiksi jääneet saksilla!!! :LOL: Ja kerran kun tuli aivan taivaan täydeltä vettä se oli sadevarusteissa pihalla ja kuivasi autoaan ikkunanpesulastalla!! :eek:

Ei ihan tuolle tasolle ole muut naapurit vielä yltäneet :LOL:

Onhan noita ollu kaikennäköstä hiihtäjää. Muutettiin pois yhdestä kämpästä niin naapuri kyttäs oman ulko-oven välissä, pari elämäntapaintiaania on naapurustosa ollu (yks löytyy nytkin) Yks muija hoilas ikkuna auki Ake,Make,Pera ja mä niin epävireisesti ku olla ja voi samalla ku poikansa hoilas joululauluja juhannuksena - saman naisen vanhemmat (n 70v) kävi tekemässä kaikki pihatyöt, vei roskat ja siivos sen kämpän ku nainen oli itte töissä tai miehissä :eek:

No lähinnä tulee mieleen lapsuuden maisemista yksi lähistöllä asunut kylähullu, joka vietti talvikuukaudet vankilassa tehtyään jotakin pientä, josta rapsahti muutama kuukausi linnaa. Säästi näin lämmityskuluissa :xmas:
Alasti ajeli traktorilla kesäisin, kerran lähikaupan isosta ikkunasta sisään. Ei ollut koskaan kännissä, mutta sekoili pahemmin kuin tenukepit.

vieras
Mul on ollu vaik mitä kummajaisia, mut tässä nyt yks tapaus: Olin 16 kun muutin kotoa pois, asuttiin poikakaverini kanssa sellaisessa vanhassa puutalossa missä oli muutama asunto. Meidän alapuolella asui silloin vajaa 30v nainen. Ihmeteltiin, kun se saattoi yöllä alkaa huutaa ihan hulluna ja riehumaan, ajateltiin että sillä on siellä mies ketä on heittämässä pihalle tai jotain, mutta yksin siis oli. Tää sama eukko myös saattoi pitää vesihanaa tuntikaupalla auki, ja kun vesimittarin lukija oli mennyt kysymään että vuotaako sillä joku hana kun on siitä asunnosta niin iso veden menekki, niin tää tätsky sanoi että "se on se ukko joka asuu kellarissa joka sitä vettä käyttää, hän joutuu sen ukon takia nukkumaan keittiön lattialla kun se heiluttaa ja hakkaa noita muita lattioita". Se oli ihan pimee, ja kertoi ihan pokkana mullekkin näitä juttujajaan. Mutta mua säälitti silti, skitsofrenia on kyllä ikävä sairaus. Kamalinta tässä oli se, että oli ammatiltaan opettaja, mutta sai potkut kun kertoi oppilailleen pienistä miehistä jotka kyttää häntä ikkunasta tunnilla.

kypsyin lopulta
Meidän naapuri sanoi jo ensitapaamisella että meidän pitäisi luopua tiestämme(virallinen tie meille).Sitten se alkoi huutaa että meidän kaivo on tehty liian lahelle rajaa ja istutukset ovat liian lähellä rajaa ja tontillamme oleva oma aitamme on rajalla ja se on valkoinen !!(9000 e puuaita)Sitten mieheni on hänen mielestään mustalainen ja auervaara ym. ja minä tietysti vaikka mitä ja mieheni ajaa kelvottomalla autolla.Hän usutti poikansa mieheni kimppuun ja melkein pääsi ampumaan.Vahingonteot tietysti kuuluvat myös hänen listalleen kunnes tein rikosilmoituksen.Sitten aidan yli huutelu ja solvaus kyllä kiihtyi mutta poliisilaitoksella käytyään se on rauhoittunut vähän.Yritti se tehdä meistä rikosilmoituksia ym valituksia ympäristöv.irast. ym mutta niitä ei ole noteerattu eikä noteerata enää kun viranomaiset tuntevat heidät jo.Tien tein heidän takiaan ym kuluja on tullut 15000e vuodessa.Kohta pääsevät käräjille katotaan sitten !!

Yhteistyössä