G: hirveimmät tyylimokat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TaikaTalvi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä käytän myös kesäisin pohjepituisia legginsejä lyhyen hameen kanssa jalkojeni takia.

Mulla on polvessa iiiiiiso ruma arpi, 20 cm pitkä ja 1,5 cm leveä, ja lisäksi suonikohjuja sekä erittäin ohut, sillkipaperimainen iho, jonka läpi kukertavat verisuonet sinisinä. Johtuu sairaudestani nuo kaikki jutut, siis epätavallinen arvenmuodostus, ohut iho ja suonikohjut. ( Ehler-Danlosin syndrooma)

Liikuin viime kesänä muutaman kerran polvipituisessa hameessa ilman legginsejä alla, ihan siksi koska oli kuuma. Ne tyrmistyneet tuijotukset jaloissani eivät tuntuneet kivoilta. Legginsit on ehkä monen mielestä rumia, mutta ei niitä yhtä kauhistuneesti katsota kuin jalkojani.

kuulostaa tutulta. Olen saanut tarpeekseni siitä että ihmiset (ja yleensä ne on naisia) tuijottaa. Ennemmin sitä vaatteilla peittää vikansa niin on toisten helpompi hengittää :D Ihmiset ei tunnu hyväksyvän erilaisuutta sitten millään. Toinen vaihtoehto on pukeutua aina pitkiin housuihin, mut onko sekään kesällä niin kiva sitten..

kuulostaa tutulta. Olen saanut tarpeekseni siitä että ihmiset (ja yleensä ne on naisia) tuijottaa. Ennemmin sitä vaatteilla peittää vikansa niin on toisten helpompi hengittää :D Ihmiset ei tunnu hyväksyvän erilaisuutta sitten millään. Toinen vaihtoehto on pukeutua aina pitkiin housuihin, mut onko sekään kesällä niin kiva sitten..
No niinpä!! Pellavahousut ovat kyllä vilpoisia mutta rypistyvät helposti.

Onneksi käsittääkseni ensi kesänä pitkät hameet ovat muodissa, eli niitä on hyvin kaupoissa. pitkät hameet ja mekot ovat pelastukseni paistumiselta. :D

Urheilusandaalit hameen/mekon kanssa!! Urheilusandaaleista tunnistaa kömpelön suominaisen ulkomaillakin.

no mutta sopiihan ne sandaalit hippiriepujen kanssa.

Ja mä oon jo niin vanha, että säälin jalkojani. Matkoilla on pakko jaksaa kävellä koko päivä - ennemmin käytän mukavia eli rumia kenkiä kuin yksi päivä niitä sieviä kenkiä ja sitten ei kolmeen päivään pystykään rakoiltaan kävelemään...

Onhan tuksustakin se ilo, että muut saa tuntea itsensä fiksuiksi. Mun seurassa saa tuntea itsensä tyylikkääksi!

Whale tail on pahin - kaikenikäisillä.

Jouduin googlettamaan.

whaletail1.jpg

o_506825.jpg

Tarviiko edes perustella?
Näin eilen lievemmän version tuosta kampauksesta jollakin naisella. Luulin, että tuollaiset "pantamalliset" tai pottamalliset hiukset on jääneet jonnekin 90-luvulle ja kukaan kampaaja ei enää nykyään suostu leikkaamaan tuollaista, mutta näköjään olin väärässä. :O

esim kukka-, raita- ja ruutukuosin yhdisteleminen samaan asuun. Hame ja paksut sukkahousut +sandaalit tällaisella hellekelillä. Mummokengät (valkoiset nahkaiset, joissa reikiä) nuorella ihmisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23242646:
Jouduin googlettamaan.

whaletail1.jpg

Ei voi mitään... mun mielestä se on noin hyväkroppaisilla hot hot, vaikka ei enää yhtään muodikasta olekaan. Mut ymmärrän, että jollakin läskiperseellä tuo tyyli on aivan kaamea. :D

meillä eräällä yläasteen opettajalla oli jalassa aina vaaleansiniset tuulipuvun housut ja tyyliä täydensivät kirkkaanpunaiset korkokengät.

en löytänyt koko ketjusta tuota viestiä, mutta toimiko ko. opettaja kenties uskonnonopena?

Yhteistyössä