G: hirveimmät tyylimokat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TaikaTalvi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"TaikaTalvi"

Vieras
itse saan puistatuksia naisista, joiden tyyli on tämä: keltaiseksi "vaalennetut" hiukset, järkyttävä musta silmämeikki, paksu kerros puuteria jonka läpi huono iho loistaa, tatuointeja ja ylitiukat farkut. ok itseään etsivällä 18-vuotiaalla, mutta ei kyllä enää kolmevitosella!
yleisiä tyylimokia taas ovat huonosti levitetty/väärän värinen meikkivoide, uggit, tavalliset liivit niskalenkki-topin alla ja superlyhyet sortsit...

Juurikin tuo sukat sandaaleissa, Pohjemittaiset legginsit+minihame, tuulihousut/colleget+korkkait, urheilutakki/huppari+käsilaukku, liian pienet vaatteet, vääränvärinen meikkivoide ainakin tulee mieleen.

no missäs niitä tavaroita saa kantaa kun on urheiluvermeet päällä jos ei kerran käsiveskassa?

itse inhoon haaremihousuja, liian pienet vaatteet, josta makkarat tursuavat, liian suuret vaatteet, jotka saa näyttämään kantajansa vieläkin isommalta.
ja yleensäkkin vääränlainen pukeutuminen tilaisuuten nähden esim. ulkoiluriehaan korkkareissa, villakangastakissa ja koko ajan palelee eikä voi tehdä mitään ettei vaatteet mene piloille.

no missäs niitä tavaroita saa kantaa kun on urheiluvermeet päällä jos ei kerran käsiveskassa?

itse inhoon haaremihousuja, liian pienet vaatteet, josta makkarat tursuavat, liian suuret vaatteet, jotka saa näyttämään kantajansa vieläkin isommalta.
ja yleensäkkin vääränlainen pukeutuminen tilaisuuten nähden esim. ulkoiluriehaan korkkareissa, villakangastakissa ja koko ajan palelee eikä voi tehdä mitään ettei vaatteet mene piloille.

No urheilulaukkuja löytyy

Ruskea iho valkoisella ihmisellä. Tumma tukkakaan ei saa ruskeaa ihoa nätimmän näköiseksi, se on halvan näköinen jokatapauksessa.

Klimpit ripsivärissä.

Jenkkakahvat.

Emotukka

Kaksivärinen tätitukka, ns. munankuoritukka

Ruskea poskipuna

Liian vaalea huulipuna

Rintaliivien painaumat näkyvät selässä.

[QUOTE="TaikaTalvi";23241065]itse saan puistatuksia naisista, joiden tyyli on tämä: keltaiseksi "vaalennetut" hiukset, järkyttävä musta silmämeikki, paksu kerros puuteria jonka läpi huono iho loistaa, tatuointeja ja ylitiukat farkut. ok itseään etsivällä 18-vuotiaalla, mutta ei kyllä enää kolmevitosella!
yleisiä tyylimokia taas ovat huonosti levitetty/väärän värinen meikkivoide, uggit, tavalliset liivit niskalenkki-topin alla ja superlyhyet sortsit...[/QUOTE]

Entäs jos on keltaiseksi värjätyt hiukset? Onko se yhä tyylimoka, jos kerron sinulle halunneeni oikeasti sellaiset?

voin kuvitella että jos jättäisin legginsit kotiin, ja kävelisin tuolla kaupungilla arpisine jalkoineni, heikot lihakset höllyen niin kyllä moni toivois mun laittavan ne sinne minihameen alle...

voin kuvitella että jos jättäisin legginsit kotiin, ja kävelisin tuolla kaupungilla arpisine jalkoineni, heikot lihakset höllyen niin kyllä moni toivois mun laittavan ne sinne minihameen alle...

Minä käytän myös kesäisin pohjepituisia legginsejä lyhyen hameen kanssa jalkojeni takia.

Mulla on polvessa iiiiiiso ruma arpi, 20 cm pitkä ja 1,5 cm leveä, ja lisäksi suonikohjuja sekä erittäin ohut, sillkipaperimainen iho, jonka läpi kukertavat verisuonet sinisinä. Johtuu sairaudestani nuo kaikki jutut, siis epätavallinen arvenmuodostus, ohut iho ja suonikohjut. ( Ehler-Danlosin syndrooma)

Liikuin viime kesänä muutaman kerran polvipituisessa hameessa ilman legginsejä alla, ihan siksi koska oli kuuma. Ne tyrmistyneet tuijotukset jaloissani eivät tuntuneet kivoilta. Legginsit on ehkä monen mielestä rumia, mutta ei niitä yhtä kauhistuneesti katsota kuin jalkojani.

Eniten kyllä käytän kesällä tosi lämpimillä säillä pitkiä, leveähelmaisia mekkoja, huomasin viime kesänä että ne ovat rumakoipiselle paras ja vilpoisin asu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä