G:Hih, tällänen tosi tyhmä juttu, anteeks=)

  • Viestiketjun aloittaja pöljä
  • Ensimmäinen viesti
pöljä
Kuinka moni on ite maistanu sitä tissimaitoansa / tietää ees jonkun joka on? Yks tuttu kuulemma on, mua jotenki ällöttää. Heräs kysymys, että "kuuluuko" niin tehä, siis onko yleistä tällänen? =)
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:
Kuinka moni on ite maistanu sitä tissimaitoansa / tietää ees jonkun joka on? Yks tuttu kuulemma on, mua jotenki ällöttää. Heräs kysymys, että "kuuluuko" niin tehä, siis onko yleistä tällänen? =)
No tottahan mä sitä olen maistanut! :) Pakkohan se oli, ei antanut uteliaisuus periksi. No, ei se hyvää ollut, mutta nytpähän sen tietää.
 
jaa
no kyllä mä maistoin esim. kun lämmitin välillä imetyksen loppu vaiheessa noita pullo varastoja pois ja kokeilin onko sopivaa kädelle ja sitten siitä pois.
En näe siinä mitään etovaa
 
En oo tahallani maistanut, mutta vahingossa. Poika sai alusta asti sekä korviketta että tissimaitoa, ja kun lämmitin tissimaitoa ja kokeilin lämpöä, tuli automaattisesti nuolastua se maito kämmensyrjästä useat kerrat... Tajusin vasta siinä että "hyi hemmetti, tää olikin mun rinnasta!"
 
Mie maistoin omaa tissimaitoa ihan vaan uteliaisuudesta :D Tipan puristin rinnasta ja sormenpäästä maistoin. Aika äklölle se maistu, lämpimälle hylamaidolle :p Mies on kuulemma jossain kotibileissä joskus maistanu jonkun tytön tissistä suoraan :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:
Väkisinkin maistoin, kun kokeilin ettei pakastimesta sulatettuna ollut liian kuumaa vauvalle. Miehen sisko käytti omaa maitoaan kahvin joukossa :|
^^kahviin.urgh.

lisäkysymys: ne jotka sitä maistoi, niin juoko muutenkin maitoa sitten?

Ite en juo kaupankaan maitoa paitsi kahvissa, senki maistaminen kyllä ällöttäis jo tarpeeks.
 
aimee
iik!! Olen joo maistanu ja vauva on sillä jopa eläny ekan puol vuotta ja sitte mies on kans maistanu, samoin vaavin isosisko ja heh, mun oma sisko, ku laitto vahingos pumpattuu maitoo jääkaapista kahviinsa, et sillee.. Et kyl meillä ollu mukavasti tissimaidolla menekkiä, ha haa=)!!!
 
tietenki
ja tarjosin yhelle kaverille kans kun se ei meinaa lapsia hommata eikä ollu maistanu, lusikkaa lypsin, sen mielestä se maistu mustikkamaidolle, olin kyl syöny mustikkapiirakkaa liekkö tosta johtunu
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
En oo tahallani maistanut, mutta vahingossa. Poika sai alusta asti sekä korviketta että tissimaitoa, ja kun lämmitin tissimaitoa ja kokeilin lämpöä, tuli automaattisesti nuolastua se maito kämmensyrjästä useat kerrat... Tajusin vasta siinä että "hyi hemmetti, tää olikin mun rinnasta!"
iigs!
siis omg..

 
häh
anteeksi mut mitä ihmeellistä omassa maidossa on?????? Kyllä mä olen joka vauvan (siis 3 oman) aikana sitä maistanut ja vielä molemmista tisseistä. Mieskin on maistanut ei tykännyt kun oli niin makeaa.
 
mammukka
ite ku tos lopetin kuopuksen imettämisen niin tuli rinta niin kipeeks ja paakkuseks et ihan otin ja imasin suihkus tissin tyhjäks:)pikkasen aina suuhun ja sit syljin pois,just niinku hyla-maitoa ois lipittäny...no,kyl jo aikanaan ku esikkoa imetin niin uteliaisuus voitti ja otin maistiaiset.
 

Yhteistyössä