G: Hesen paras hampurilainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kai nuorten ja junttien mielestä on jotenkin hienoa päästä hampurilaisravintolaan notkumaan.. vaikka se mitä sieltä saa ostaa, ei maistu millekään, ei varsinkaan grilliruualle miltä sen pitäs maistua.

Sitä oon ihmetelly itsekkin. Pieniä kalliita hampurulaisia kovalla hinnalla. Edes vettä ei saa ilmaiseksi vaik tilais paljon ruokaa. Ja ruoka ei oo edes kunnollä lämmintä :D
Kyllähän se on nopea ketju. Siis jos vertaa johonkin tavalliseen hampparilafkaan, niin monesti se burgeri tulee heti siihen tarjottimelle, kun on tilannut. Muualla sitä aletaan vasta valmistamaan.

Yleensä käyn puffetissa syömässä jos saan valita, mutta hesellä se on kyllä Mega ateriana ja isommalla juomalla &ranskalaisilla. Tulee sopivasti epämukavan täysi olo niin ei tee enää mieli muuta syödä sille iltaa.

Itse testasin juuri jättituplajuustopekonihampurilaisen. Oli muuten aivan täydellinen hampurilainen makuuni. Maku toi muistoja lapsuudesta ja varsinkin kesästä hiekkarannoilla. Pystyin kokemaan auringon ja rannan ihanan hiekkaisen tuoksun. Suosittelen siis ateriaa 5/5.