O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh...;23977736:Syökö joku oikeasti niin paljon pikaruokaravintoloissa, että tietää koko valikoiman ja pystyy nimeämään parhaan? :O Itse muistan syöneeni vain juustohampurilaisen (paikkaa en muista) ja sellaisen hervottoman missä salaattia tipahteli välistä, olisiko ollut sitten kerros tai joku vastaava (paikkaa en muista tästäkään)
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23977669:Olikos siellä se Arizona?
Jos on Hesen valikoimaa niin se.
Syökö joku oikeasti niin paljon pikaruokaravintoloissa, että tietää koko valikoiman ja pystyy nimeämään parhaan? :O Itse muistan syöneeni vain juustohampurilaisen (paikkaa en muista) ja sellaisen hervottoman missä salaattia tipahteli välistä, olisiko ollut sitten kerros tai joku vastaava (paikkaa en muista tästäkään)
Sitä oon ihmetelly itsekkin. Pieniä kalliita hampurulaisia kovalla hinnalla. Edes vettä ei saa ilmaiseksi vaik tilais paljon ruokaa. Ja ruoka ei oo edes kunnollä lämmintäihmettelin viikonloppuna ketkä oikeasti sitä mautonta surkeaa hesepaskaa syövät, kun paljon maukkaampaa saa grilliltä tai ihan mistä tahansa. Miten tuo firma edes pyörii kun ruoka on niin surkeaa ja mautonta............. Mikä siinä kansaa niin viehättää. En tajua,
ihan pakon edessä oli sieltä haettava ruokaa, olen syonyt n, kolme ateriaa kymmenessä vuodessa heseltä, jokanen aivan luokattoman surkeaa sontaa.