G:Herkkuleipänne? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Estu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Estu

Aktiivinen jäsen
05.02.2007
8 701
1
36
Meinaan tänään illalla herkutella oikein hyvällä voileivällä, niin laittakaapas pinoon, mitä tulee teidän herkkuleipänne päällysteeksi =) Osaan sitten kaupasta ostaa oikeat aineet.

riippuu päivästä: joskus se on itse graavattulohi, sitruunalla ja tillillä majoneesin päällä, joskus sipuli-suolakurkkuleipä, toisinaan tuorejuustoa tillillä.. leipänä on aina hapanleipä.

Vaihtelee.. Paahtoleipää paahdettuna, päälle vähän majoneesia, tonnikalaa/kinkkua, cheddaria ja toinen leipä päälle. Tai sitten patonkia, päälle vähän majoneesia, salaattia, grillattua broileria, ripaus currya.
Ja mun ihan oma perversio =) leipää (voi myös paahtaa), sulatejuustoa ja eineslihapullia viipaloituna päälle, siihen vielä ketsuppia. Kukaan muu ei sellaisia syö!

Reissumiestä, päällä kalkkunaleikkele, juustoa, tomaattia, sipulia, mustapippuria ja tuoretta basilikaa. :p

Voi kääk, mun tuli nälkä ja ruokikselle tarkoitus mennä vasta klo 12:00....Pitäsiköhän aiemmin.... :whistle:

Mun tän hetkinen suosikki on tuore leipä (ruis taikka vaalea) maustamattomalla tuorejuustolla (Philadelphia parasta), päälle tomaattia ja nippusipulia ja suolaa ja mustapippuria. :p

Yhteistyössä