G: Henkilökohtainen helvetti

Mun helvettiini kuuluisi myös oleellisena osana laktoosi, kun pieninkin määrä aiheuttaa viikon pahoinvoinnin ja vähän isompi altistus tietää viikon oksentelua.
Naapurina voisi olla joku aamuyöllä bilettämään alkava pubiruusu, joka laulais älyttömän kovaa kavereittensa kanssa karaokea.. ja myöhemmin tappelisi. |O
 
Diablo
Minun helvetissäni revittäisiin ihosta hitaasti mutta jatkuvasti millin suikaleitata. Silmäluomet olis viilletty auki ja silmissä kasvaisi kärpäsen toukkia. Joutuisin syömään mätäneviä lasten ruumiita ja nettiyhteys ei toimisi ollenkaan. Hampaista on hakattu taltalla hermot esiin ja korva käytäviin suihkutetaan suurella paineella alijäähtynyttä lampaan kusta.
 
Niinie
Onpa hauskoja!

Varmaan jokaiselle kauheinta olisi nähdä jotain elävää vahingoitettavan, esim. eläimiä tai läheisiä joten en ota niitä lukuun.

Muta ehdottomasti kamalinta olisi pysäyttää aika elokuiseen iltapäivään, kello olisi suunnilleen puoli 6 alkuillasta, aurinko olisi "vanha" ja valo olisi sellaista ankean oranssia. Itse olisin 70-luvun betonikerrostalon yhdessä huoneessa, ikkunassa olisi sälekaihtimet. Kiinni. Oranssi valo tulisi niiden välistä. Telkkarista tulisi kotimaisia keskusteluhjelmia, kuten tuomas enbuske talk showta, uutisvuotoa, mariaa tai jotain poliittista keskusteluohjelmaa. RADIO olisi myös päällä jollain suomalaisella nonstop-renkutuskanavalla.

Muuta tekemistä ei olisi kuin tv, radionkuuntelu, villapuseron neulominen ja kauluspaidan silittäminen.

Huoneessa haisisi oikeastaan mikä tahansa voimakas naisten hajuvesi (en siedä mitään tuoksuja) ja päälle paukahtaisivat kuukautiseni jotka ovat äääääääärimmäisen kivuliaat ja huomaisin että reseptikipulääkkeeni olisivat loppu.

Minulle tarjoiltaisiin vain mämmiä, hapankaalia, vasikan- ja kaninliharuokia. Juomana olisi auringossa lämmennyttä lakkalikööriä.

Aina välillä nukahtaisin ja nukkuessani näkisin unta olevani yllämainitussa tilassa ja herättyäni tajuaisin että uneni oli totta.

Aina välillä minut vietäisiin huoneesta viereiseen huoneeseen joka olisi ihan samanlainen kuin päähuone hajuineen ja sälekaihtimineen mutta huone olisi hammaslääkärin työhuone jossa minulle tehtäisiin juurihoitoja ilman kunnon puudutusta, suun huuhteluletkusta tulisi vain lakkalikööriä.
 
Apua. En muistanutkaan tuota laulua Olen omena.. tarkoitatko sitä kamalaa lastenlaulua. Olen omena, olen omena.. olen pyöreä/ vihreä tms omena.

Arvaa kellä se soi nyt päässä, tosin sain uuden täsmäaseen jos haluan tahallisesti käydä mieheni hermoille. :xmas:
En mäkään muistanu ennen tätä :x Ja muistui mieleen se toinen ihan järkyttävä tekele, missä "lauletaan" jotenki "kirahvi sanoo öri öri öri" tms, joka jäi soimaan päähän. Ja nimenomaan tuo kohta pelkästään, koska en nyt muista siitä mitään muuta.

Taisin kohdata henkilökohtaisen helvettini juuri nyt, kaks paskaa biisiä soi sekasin mun päässä, ja töihin pitäis lähteä. Ja ne soi IHAN varmasti sieläki. Ärgh.
 
Muta ehdottomasti kamalinta olisi pysäyttää aika elokuiseen iltapäivään, kello olisi suunnilleen puoli 6 alkuillasta, aurinko olisi "vanha" ja valo olisi sellaista ankean oranssia. Itse olisin 70-luvun betonikerrostalon yhdessä huoneessa, ikkunassa olisi sälekaihtimet. Kiinni. Oranssi valo tulisi niiden välistä. Telkkarista tulisi kotimaisia keskusteluhjelmia, kuten tuomas enbuske talk showta, uutisvuotoa, mariaa tai jotain poliittista keskusteluohjelmaa. RADIO olisi myös päällä jollain suomalaisella nonstop-renkutuskanavalla.

Muuta tekemistä ei olisi kuin tv, radionkuuntelu, villapuseron neulominen ja kauluspaidan silittäminen.
Siis mun mielestä tuo ois ihanaa. :xmas: Ainakin hetken.
Mutta tämä olohuone hyvin usein on just tuollainen. Oranssit verhot on vielä korostamassa auringon vanhuutta. :rolleyes:

Sen radion kyllä paiskaisin seinään.
 
"vieras"
Se olisi kyllä jonkun urheiluseuran rupisen saunan pukuhuone, semmoinen, missä penkit hilseilee ja matoissa on homelaikkuja, siellä pitäisi olla pelkkä liian pieni pyyhe ympärillä ja palelisi vähän, mutta ilma olisi ummehtunutta. Seurana olisi ne lukion näteimmät tytöt, joita liian pieni pyyhe ei yhtään haittaisi. Siellä soisi Meiju Suvas ja Kikka ja syömisenä olisi päältä palanut ja sisältä jäinen lenkkimakkara ja ällö vauvankakanomainen sinappi, juomana vljehtynyt sittisuuda. Kotiin ei pääsisi, koska vaatteet on viety.
 
[QUOTE="vieras";26310338]Se olisi kyllä jonkun urheiluseuran rupisen saunan pukuhuone, semmoinen, missä penkit hilseilee ja matoissa on homelaikkuja, siellä pitäisi olla pelkkä liian pieni pyyhe ympärillä ja palelisi vähän, mutta ilma olisi ummehtunutta. Seurana olisi ne lukion näteimmät tytöt, joita liian pieni pyyhe ei yhtään haittaisi. Siellä soisi Meiju Suvas ja Kikka ja syömisenä olisi päältä palanut ja sisältä jäinen lenkkimakkara ja ällö vauvankakanomainen sinappi, juomana vljehtynyt sittisuuda. Kotiin ei pääsisi, koska vaatteet on viety.[/QUOTE]

Jotenkin kaikessa korniudessaan aika paha...
 
[QUOTE="vieras";26310338]Se olisi kyllä jonkun urheiluseuran rupisen saunan pukuhuone, semmoinen, missä penkit hilseilee ja matoissa on homelaikkuja, siellä pitäisi olla pelkkä liian pieni pyyhe ympärillä ja palelisi vähän, mutta ilma olisi ummehtunutta. Seurana olisi ne lukion näteimmät tytöt, joita liian pieni pyyhe ei yhtään haittaisi. Siellä soisi Meiju Suvas ja Kikka ja syömisenä olisi päältä palanut ja sisältä jäinen lenkkimakkara ja ällö vauvankakanomainen sinappi, juomana vljehtynyt sittisuuda. Kotiin ei pääsisi, koska vaatteet on viety.[/QUOTE]
:LOL:
 
"vieras"
ikkunaton huone, jossa kivikova sänky, muhkurainen tyyny ja liian pieni peitto. hajuna viikon seissyt kala ja liha vuorotellen. sitä hajua "peittämässä" joku ällö keinotekoinen persikantuoksuinen hajuste.

hammassarky kestona, samoin kivuliaat kuukautiset ja julmettu päänsärky. närästys polttelisi kurkkua myöten, iho täynnä hyttysenpuremia ja satiaisia. lisänä todella paha hiivatulehdus ja ripuli.

ruokana kylmää silliä, hapankaalia, olutta, mämmiä, verilettuja ja puolukkahilloa. ei koskaan kahvia. ei peseytymismahdollisuuksia. huoneen nurkassa olisi kuivakäymälä, ei paperia tai kasienpesumahdollisuutta.

katosta tippuisi vettä koko ajan aiheuttaen jätkuvaa ärsyttävää ääntä. radio olisi koko ajan päällä, ja sieltä tulisi iskelmää ja maija vinkumaan rääkymistä. tv:stä ei tulisi muuta kuin ostos-tv, chat, golfia ja salkkarit.
 
"Yksinäinen"
Asuisin taas äidin kanssa ja ilman mitään yksityisyyttä ja kontaktia muihin ihmisiin. Äidillä olisi taas tupakkalakko meneillään. Vaihtoehtoisena tekemisenä olisi joko katsoa sen kanssa salkkareita tai imuroida täydellä pölypussilla varustetulla imurilla niin että äiti kulkisi perässä arvostelemassa. Radiossa soi peltoniemen hindriikan surumarssi ja frööbelin palikat. Ruokana on karppauksen nimissä paljon vihattua kaaliraaste-pikkelssikurpitsa salaattia ja puoliraakaa, läskistä ja rustoista sianniskaa.
 

Yhteistyössä