=)Alkuperäinen kirjoittaja moi:Raveissa olin jännäämässä hevosten maaliintuloa kun vedet losahti kerrasta =) Huvittavaa oli kun ambulanssi ja ea ryhmä olivat juuri takanani parkissa ja näkivät tilantee, ja tulivat kysymään tarvitsenko apua =) Epäilivät että oliko oma hevonen juoksemassa kun noin jännitti että oikein housuun lirahti. (Lirahti tosiaan kun koko pöksyt aivan läpimärkänä)
Toivottavasti itsellä kävis kanssa näin. Tuurini tuntien vedet kuitenkin todennäköisesti menee joko linja-autossa tai kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Mie olin vessassa pissalla. Yhtäkkiä hokasin, että se, mitä tulee, ei todellakaan ole enää pissaa. Siisti tyttö laskee lapsivedetkin vessanpönttöön, ettei vaan sotke paikkoja turhaan .
Viisasta. Ei itselläkään ole pahemmin haluja liikkua kovin kauas, mutta neuvola on remontin takia noin 7 km päässä, joten linja-autolla on sinne pakko mennä. Voisi olla kyllä hyviä ilmeitä kanssamatkustajilla, jos vedet menis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla nyt mennyt viikolla yli ja en kamalasti näistä kotinurkista viitsi poistua ettei tosiaan mene sinne kaupan kassalle
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Mie olin vessassa pissalla. Yhtäkkiä hokasin, että se, mitä tulee, ei todellakaan ole enää pissaa. Siisti tyttö laskee lapsivedetkin vessanpönttöön, ettei vaan sotke paikkoja turhaan .