G: Hassuinta/typerintä/nolointa mitä miehenne on lapseen liittyen tehnyt/sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Välillä hassuja noi miehet <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Välillä hassuja noi miehet <3

Vieras
Meillä ristiäisissä mä käskin/pyysin miestä vaipanvaihdon yhteydessä pukemaan tytölle lyhythihaisen bodyn päälle (luonnollisesti sen pitkähihaisen sijaan, joka hänellä sillä hetkellä oli päällään), koska se tulisi kastemekon alle, joka oli lyhythihainen - näin alusbodyn hihat eivät näkyisi mekon alta.

Noh, aikansa (uskomattoman pitkään!) lasta puettuaan mies tuli tyttö kainalossa luokseni ja ihmetteli, et "miks sä halusit tän lyhythihaisen tän pitkähihaisen päälle?"! Daa... :D

Noh, tämä on oikeastaan vain fiksua eikä niinkään typerää.

Mutta tilanteena oli huvittava, kun eräänä aamuna tulin koiran kanssa lenkiltä ja näin mieheni keittiönpyödän ääressä syöttämässä tytölle aamupuuroa sadetakki päällä. Hän oli jo ehtinyt pistää puvun päälleen työpäivää varten ja siihen aikaan tyttärellä tahtoi se ruoka lentää sinne sun tänne. Kyllä minä sitten hihittelin sille päivän mittaan, hassu mies. Aika söpöähän se oli, keltainen sadetakki yllä... :D

Mies haki minua ja esikoista sairaalasta. Sanoin että pue vaatteet vauvalle kun menen itse pukemaan. Vauvalle oli kietaisupaita ja potkuhousut. Mies oli pukenut potkarit vauvalle ja sitten ihmetteli että kuinkas se paita siihen päälle sopii :D

Mun mies laittoi joskus kietaisubodyn vaan silleen löysästi neppareilla kiinni eli ei kietaisua ollenkaan -- oli vaan ihmetellyt, että onpa nää puhtaana olevat bodyt reiluja... Oli kokeillut kuulemma toistakin...

Oltiin menossa yhteen tapahtumaan lasten kanssa missä alle 3 vuotiaat pääsi ilmaieksi. Kassalla kysyttiin sitten nuorimman ikää ja mies vastasi että kolme, ja minä huudan että ookko hullu, sehän on vasta 2! Oli siinä selittelemistä ja jouduin jopa pojan kelakortin kaivamaan esille että sain todistettua että kaksihan tuo tosiaan on.

Meillä kakkosen odotus oli rankkaa aikaa, siihen osui parikin kuolemantapausta suvussa, rahavaikeuksia ja minulla oli terveyden ja jaksamisen kanssa ongelmia. Kävin monessa ultrassa noiden terveysongelmien takia ja tiedettiin että tulossa on tyttö, nimikin saatiin päätettyä jo valmiiksi. Noh, kaikki meni kuitenkin hyvin loppuun asti ja 13h synnytyksen jälkeen sitten viimein oltiin hetki kolmestaan synnytyssalissa. Mies istui uusi vauva sylissä hyvin liikuttuneen ja hartaan näköisenä ja hypisteli pieniä poskia ja sormia. Jotenkin odotin siinä heitä katsellessa että kohta se varmaan sanoo jotain herkkää ja kaunista, ikimuistettavaa..

Sitten mies nosti katseensa ja kysyi että "Niin mikäs se tämän nimi olikaan?"

No ei mieht pysty laittamaan sellasta kietasubodya päälle, ei vaan osaa... kahden lapsen isänä ukko on vieläkin sitä mieltä että ne on maailman typerin keksintö :0
Miten vastasyntyneelle saa pään läpi vedettävän bodyn päälle, kysyn vaan....

Alkuperäinen kirjoittaja todeksitodettu:
No ei mieht pysty laittamaan sellasta kietasubodya päälle, ei vaan osaa... kahden lapsen isänä ukko on vieläkin sitä mieltä että ne on maailman typerin keksintö :0

Meillä mies taas ei halunnu pukea vauvalle muita päälle kuin kietaisubodeja.. ihmettili moneen kertaan ääneen et miten tämmösen päänläpivedettävän oikeen saa edes päälle..
*Taitaa olla harvinaislaatuinen yksilö tämä mies* ;)

Alkuperäinen kirjoittaja todeksitodettu:

no etpä sinäkään viisaudella ole pilattu jos et saa tavallista bodya vauvalle laitettua.

Yhteistyössä