G: harrastuksenne?

mitä sinä harrastat?

Entä puolisosi?

Harrastaako lapsenne?

Minä harrastan liikuntaa, juoksulenkkejä 5-20km, sen lisäksi olen erittäin kiinnostunut terveydestä, hyvinvoinnista ja terveellisistä elämäntavoista.

Puolisoni pelaa jalkapalloa ja lisäksi juoksee kanssani lenkkejä.

Lapsemme pelaa futista ekaa vuotta.

Mä harrastan ompelua, neulomista, uimahyppyjä, pitkiä kävelyitä ja kirppistelyä.

Mies harrastaa MMA:ta ja Brasilian Jujutsua ja juoksua.

Lapsi ei harrasta kun kerhoilua ja ympäriämpäri juoksentelua.

mitä sinä harrastat? Pianon soittoa, lukemista, lenkkeilyä ja pihatöitä

Entä puolisosi? Kalastusta, metsästystä, käy aika tiheään ampumassa myös, ja liikuntaa eri muodoissa

Harrastaako lapsenne? Esikoinen (ekaluokalla ) soittaa myös pianoa, ja haluaa aloittaa tänä syksynä lapsikuorossa

Mä aloitan taas kuntosalin (jos polvi kestää), sitten alan vetämään kaverina yhtä lasten jumppaa, käsitöitä satunnaisesti, niin ommellen kuin neuloenkin.

Isäntä, jaa mitähän tuo harrastais??? Kait se "harrastaa" elokuvien katsomista...

Tyttö menee ainakin yhteen jumppaan, ehkä kuvataidekouluun, ja katotaan nyt mitä kerhoja koululla alkaa...

Uinti yritettään saada mahtumaan jollain konstilla meille ens talven aikana.

Minä lenkkeilen, ratsastan ja hevostelen muutenkin, teen kaikenlaisia käsitöitä ja luen. Zumban aloitan parin viikon päästä :D

Mies harrastaa metsästystä ja trappia.

Lapset ei toistaiseksi mitään, tytär tanssi viime talven balettia, mutta tais jäädä se harrastus. Käsityökoulun aloittaa nyt syksyllä, mikäli sai paikan.

Vierailija
Minulla ratsastus ja avantouinti, miehellä lentopallo. Kouluikäisten harrastukset vielä vaihdelleet, mutta joku kerho (yksi tai kaksi) molemmilla lukukauden / -vuoden ajan.

Yhteistyössä