Tuo nykyään niin suosittu harrastus.Itse aloitin tänä talvena ja hurahdin ihan täysin! 
Just vilukissoille tää harrastus on ihan mainio. Avannon jälkeen on niiiiiiin lämmin ja ihana olo että =)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En. Haluaisin kyllä kokeilla. Mutta kun minua ei saa kylmään järveen edes kesällä, kun olen niin kauhea vilukissa!
olen kyllä pyöriskellyt hangessa alastomana saunan jälkeen. Ei kai se avantouinti sen pahempaa ole, kunhan ei sukella.Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:Just vilukissoille tää harrastus on ihan mainio. Avannon jälkeen on niiiiiiin lämmin ja ihana olo että =)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En. Haluaisin kyllä kokeilla. Mutta kun minua ei saa kylmään järveen edes kesällä, kun olen niin kauhea vilukissa!
Itsekin aina iltaisin vedän villasukat jalkaan ja palelen, mutta avannon jälkeen ei todellakaan tarvitse! veri kiertää hyvin ja voi melkein nukkua ilman peittoa![]()
Tietääkseni lumi on kylmempääkinAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:olen kyllä pyöriskellyt hangessa alastomana saunan jälkeen. Ei kai se avantouinti sen pahempaa ole, kunhan ei sukella.Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:Just vilukissoille tää harrastus on ihan mainio. Avannon jälkeen on niiiiiiin lämmin ja ihana olo että =)Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En. Haluaisin kyllä kokeilla. Mutta kun minua ei saa kylmään järveen edes kesällä, kun olen niin kauhea vilukissa!
Itsekin aina iltaisin vedän villasukat jalkaan ja palelen, mutta avannon jälkeen ei todellakaan tarvitse! veri kiertää hyvin ja voi melkein nukkua ilman peittoa![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel