G: Halusitko tietää lapsen sukupuolen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihme kotkostusta nykyään kun pitää tietää etukäteen mitä sorttia penska on. Onneks maailmassa kitenkin on vielä asioita joiden edessä ihminen on täysin avuton. Ei pääse sentään joka asiassa jumalaksi. :D

Olen halunnut tietää ja tiedän nytkin.
Mulle raskaana olo on pienoista stressiä kokoajan jännitystä muutenkin niin en sitten ole kaivannut enää lisäjännitystä siitä sukupuolesta ja onhan se kiva, kun voi jo raskausaikana ajatella vauvaa silleen "tyttönä" tai "poikana."

halusimme tietää ja saimme tietää, sanottin kyllä ehkä poika, mutta poika sieltä syntyi..poika olokin kyllä oli ja itse kanssa näin jalkojen välissä silloin jotain niin ajattelin sen jälkeen vain että poika syntyy..

Mä en tiedä, että kertooko ne edes täälä, vaikka haluais tietää. Ultrassa kyllä huomasin, että se ultraaja vetkutti monta minuuttia sitä laitetta haaroovälin päällä, jos haluaa tietää sukupuolen (jos osaa kattoa). Mä vaan käänsin päätä pois, etten vahingossakaan näe :laugh:

Kolmannesta kysyttiin, muista ei. Halusin tietää etukäteen hankintojen takia. Kaikki pojan tavarat oli lähtenyt eteenpäin ja tytöltä taas oli kaikki tallessa, että ruetaanko hommaamaan uutta tavaraa vai tuleeko tyttö ja vaatteet säilytetään.

ekassa povasivat ensin tyttöä, joka sitten loppupään ultrassa muuttuikin pojaksi.ja poika siis tuli. etukäteen hoin, etten nyt rakenne ultrassa kysyisi mitään, mutta enköhän mä malttamattomana kuitenkin tivase.... :snotty:

Mies halusi tietää, joka ultran (minulla diabetes, siksi tehtiin paljon ultria) jälkeen tivasi, että kumpi tulee kumpi tulee. :laugh:

Poika sieltä tuli ja mies oli innoissaan.

Me haluttiin miehen kanssa molemmat tietää vauvan sukupuoli. Tyttöä meille veikattiin mutta poika tulikin :heart: Eli saatiin kunnon yllätys! Jos meille lisää lapsia siunaantuu halutaan varmasti tietää sukupuoli. Eriasia luottaako siihen sitten enää :D

No joo ei mikään pakko ois ollu tietää mutta kysyin kuitenkin :saint: utelias kun olen luonteeltani. Mies ei ensin halunnu tietää mutta pakotti sitten kuitenkin mut kertomaan vaikka vannotti ensin etten saa kertoa :laugh:

ekasta kysyin kun sain rakenneultran. Toisesta ei saatu kun np-ultra. Niin paljon ei kiinnosta, että pelkän sukupuolen takia lähtisin ultraan. Kivakin oikeastaan kun tulee yllätyksenä, oon vaan niin utelias, etten osannut olla kysymättä, kun sen kerran näkivät :)

Yhteistyössä