O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 04.02.2012 #1 Nyrkkipieru on päivieni pelastus :shamed: Olen tatuoitu jätkä!
N neidit ne semmosia Vieras 04.02.2012 #2 Haisee muutenki niin voimakkaasti, että ei tarvii mitää nyrkkikikkoja harrastella.
O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 04.02.2012 #5 harrastuksina saunominen ja suihkussa käynti, juu nou? ¤ [QUOTE="henna";25596936]haistelen, mut mikä helvetin tatuoitu jätkä??[/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
harrastuksina saunominen ja suihkussa käynti, juu nou? ¤ [QUOTE="henna";25596936]haistelen, mut mikä helvetin tatuoitu jätkä??[/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
H "henna" Vieras 04.02.2012 #6 miks sä mainostat ittees tatskoilla? Miks sulla on tollanen nimimerkki? täh?
K kauheat lemut Vieras 04.02.2012 #7 Haistelen, kun nukkumaan menen aja pireisen. Humpsutan peittoa jaloillanii ja kauheelta haisee, meinaa pyörtyä.
Haistelen, kun nukkumaan menen aja pireisen. Humpsutan peittoa jaloillanii ja kauheelta haisee, meinaa pyörtyä.
J "jep" Vieras 04.02.2012 #8 Joo haistelen. Mun mielestä ne haisis pahalta jos ne olis jonku muun, mut ku tiiän et ne on mun pieruja ni vedän sitä suolikaasuilmaa oikein syvään henkeä
Joo haistelen. Mun mielestä ne haisis pahalta jos ne olis jonku muun, mut ku tiiän et ne on mun pieruja ni vedän sitä suolikaasuilmaa oikein syvään henkeä