M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Pesi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:On se vähän huolestuttavaa. Minusta nykyinen keski-ikä on aika sopiva. Iihmiset alkavat olla riittävän kypsiä lastentekoon ja kasvattamiseen. Mutta jos keski-ikä vielä kohoaa, niin se ei ehkä ole hyvä juttu. Ainakin lapsettomuusongelmat lisääntyvät entisestään.
Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Miksi sitten vastaat jos asia ei sinua kiiinnosta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Miksi sitten vastaat jos asia ei sinua kiiinnosta?
Alkuperäinen kirjoittaja ....:mitä se kenellekään kuuluu? eikö ole tärkeintä että jokainen saa sen lapsen silloin kun itselle on sopivin aika? ettei tule enempää välinpitämättömiä ja elämäänsä masentuneita äitejä..
antakaa jokaisen elää omaa elämäänsä, ei sen pitäisi teidän elämäänne vaikuttaa saako se naapurin emäntä lapsensa 20 vai 40 vuotiaana!
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:miksi sen pitäisi huolestuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:miksi sen pitäisi huolestuttaa?
niinpä,mun mielestä maailmassa monta muuta huolestuttavampaa asiaa kuin se minkäikäsenä lapsensa tekee
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ....:mitä se kenellekään kuuluu? eikö ole tärkeintä että jokainen saa sen lapsen silloin kun itselle on sopivin aika? ettei tule enempää välinpitämättömiä ja elämäänsä masentuneita äitejä..
antakaa jokaisen elää omaa elämäänsä, ei sen pitäisi teidän elämäänne vaikuttaa saako se naapurin emäntä lapsensa 20 vai 40 vuotiaana!
Toivoin asiallista keskustelua. En mitään tappeluketjua teiniäidit vastaan vanhat äidit. Turha toivo...