PesiAlkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Siis... Peesi...Alkuperäinen kirjoittaja minä :PesiAlkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Moni haluaa elää vapaata elämää pitkään, sitten huomataan että lapsi olis kiva.Alkuperäinen kirjoittaja joo:On se vähän huolestuttavaa. Minusta nykyinen keski-ikä on aika sopiva. Iihmiset alkavat olla riittävän kypsiä lastentekoon ja kasvattamiseen. Mutta jos keski-ikä vielä kohoaa, niin se ei ehkä ole hyvä juttu. Ainakin lapsettomuusongelmat lisääntyvät entisestään.
Miksi sitten vastaat jos asia ei sinua kiiinnosta?Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Eihän hän vastannutkaan sun kysymykseen, sanoi vain mielipiteensä itse kysymyksenstä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi sitten vastaat jos asia ei sinua kiiinnosta?Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
No selvennän hieman vastaustani: ei huolestuta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi sitten vastaat jos asia ei sinua kiiinnosta?Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:Täytyy tunnustaa, etten vaivaa päätäni muiden äitien ikää koskevilla asioilla. Ei kuulu mulle eikä kosketa =)
Toivoin asiallista keskustelua. En mitään tappeluketjua teiniäidit vastaan vanhat äidit. Turha toivo...Alkuperäinen kirjoittaja ....:mitä se kenellekään kuuluu? eikö ole tärkeintä että jokainen saa sen lapsen silloin kun itselle on sopivin aika? ettei tule enempää välinpitämättömiä ja elämäänsä masentuneita äitejä..
antakaa jokaisen elää omaa elämäänsä, ei sen pitäisi teidän elämäänne vaikuttaa saako se naapurin emäntä lapsensa 20 vai 40 vuotiaana!
niinpä,mun mielestä maailmassa monta muuta huolestuttavampaa asiaa kuin se minkäikäsenä lapsensa tekeeAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:miksi sen pitäisi huolestuttaa?
Selvä, suokaa anteeksi. Täällä on tärkeämpiä aloituksia, kuten nuo kaikki Savannan aloitukset hiuksistaAlkuperäinen kirjoittaja nti hulina:niinpä,mun mielestä maailmassa monta muuta huolestuttavampaa asiaa kuin se minkäikäsenä lapsensa tekeeAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:miksi sen pitäisi huolestuttaa?
älä vääntele toisten sanomisia. en haastanut riitaa vaan vastasin asiallisesti kysymykseesi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toivoin asiallista keskustelua. En mitään tappeluketjua teiniäidit vastaan vanhat äidit. Turha toivo...Alkuperäinen kirjoittaja ....:mitä se kenellekään kuuluu? eikö ole tärkeintä että jokainen saa sen lapsen silloin kun itselle on sopivin aika? ettei tule enempää välinpitämättömiä ja elämäänsä masentuneita äitejä..
antakaa jokaisen elää omaa elämäänsä, ei sen pitäisi teidän elämäänne vaikuttaa saako se naapurin emäntä lapsensa 20 vai 40 vuotiaana!