G: Elokuva joka pisti miettimään?

  • Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
No täytyy kyllä sanoa että kun nuorempana näin ensimmäisen kerran Tuntemattoman Sotilaan niin se kyllä pisti miettimään ja arvostamaan veteraaneja aivan erilailla kun ennemmin.Oli sota mikä tahansa, missä tahansa niin aina siitä kärsii myös viattomat ihmiset ja se koskettaa niin monen elämää :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Hotel Rwanda
Empä olisi tällaista elokuvaa varmaan koskaan edes vilkaissut jos olisin törmännyt, mutta täytyy etsiä se käsiin ja katsoa ajan kanssa, arvostelu/elokuva esittely jo vetää sanattomaksi.

Raparperitaivas, Kertoiko tuo Magdalena-sisaret nunna luostarista ja naisista/tytöistä jotka sinne joutui? Tuli joku aika sitten telkkarista?
 
Schindlerin lista, Isän nimeen, Ei minun lapseni

Ainakin siis nuo nyt tuli yhtäkkiä mieleen. Kaikki nuo ovat tositapahtumiin perustuvia elokuvia jotka kertovat aika karusta todellisuudesta. Suosittelen katsomaan. Tuota Ei minun lapseni-elokuvaa on kun kuitenkin varmaan aika vaikea löytää, itsellä on se nauhalla telkkarista nauhotettuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
erin brockovich
Tämä on hyvä. Oikea Erin vilahtaa pienessä sivuroolissa tuossa elokuvassa.
Eihän, mikä niistä sivurooleista? Mä katson sen nyt heti, kerro.
Se on muistaakseni aika alkuvaiheessa elokuvaa, kun Erin vie lapset hampurilaisravintolaan syömään. Heidän tilauksensa vastaanottava tarjoilija on oikea Erin. Hyvin pieni rooli hänellä siinä

Tässä hänen kuvansa
 

Yhteistyössä