G: Elämäsi kovin fyysinen tuska?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turkafestarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pystyräksy= likvor näytteen jälkeinen olotila..mega hyper luokan migreeni kohtaus joka kestää tauotta 10pv putkeen(kirjaimellisesti..siinä itkee raavas mieskin).

Munuaiskiven aiheuttama kipu. Karseeta. Olen myös synnyttänyt. Toisella kertaa jopa ilman kivunlievitystä (en ehtinyt saada) mutta ei ollut läheskään niin kauheeta kun kivestä johtunut kipu.

astma kohtaus! ihan hirveä, ei kipu sinänsä vaan hirveä hätä ja sadat ajatukset vilisee päässä kun ei saa henkeä ja takaraivossa jyskyttävä pelko "minä kuolen minä kuolen"..
on se luojalle kiitos että tänäpäivänä siihen saa kunnon lääkkeet.Toisin ku ennen vanhaan. :whistle:

mutta kivusta! Niin jumalaton menkkakipu että tulee kouristus kohtauksia! Ei pysty liikkumaan, makaat vaan esim: Sängyssä koivet kippurassa ja huudat tuskaas. Tuntuu että selkä palaa ja vattassa kiehuu jääkylmä tuskan hiki vaa susta niinku oisit suihkussa, mutta kroppa tuntuu tulikuumalta.. onneksi tuota kauha ei tarvii vielä väähään aikaan kokea. Paitsi tuleva synnytys!

Piikkikalan päälle astuminen Kanarialla, vaikersin lääkärille että leikkaa se varvas pois... synnytyskipu oli toisenlaista, 'hyvää kipua', vaikka olikin kovaa. Joten siksi sanon tuon varpaan pahemmaksi.

Sappikivikohtaus. Synnytys ilman kivunlievitystä, juurihoito ilman kivunlievitystä, viisaudenhampaiden repiminen pois ennen puhkeamistaan kaikki kerralla olleet ihan piknikkejä siihen verrattuna.

Lisäys: Onhan mulle tehty selkäydinpunktiokin ilman puudutusta, puhkastu tärykalvot useamman kerran jne. Eivät edes rekisteröidy mun kipulistalle, kun tuo sappikivisysteemi oli niin kauhea.

top 5. 5. kohtutulehdus 4. kepin työntäminen anaaliine 3. munuiasten, kohdun ja munasarjojen yhtäaikainen tulehdus. 2. kyliluun murtuma ja siitä johtuvat komlikaatiot. 1. nilkan 4 luun murskaantuminen ja siitä toipuminen jossa kesti 6kk

Yhteistyössä