Kannatan Lunettea, se valmistetaan suomessa. Ja saatavilla yksi koko, joka sopii kaikille. Ikävä kyllä palautusoikeutta ei ole..valmistajat ovat niin varmoja sen sopivuudesta. Minulle se ainakin sopii hyvin, olen nuori synnyttänyt.
Hankalaa kun naiset eivät voi itse tietää varmasti minkä kokoisia sisältä ovat. Voihan sitä mieheltään kysyä, että mitä hän on mieltä muihin verrattua..Minä en kyllä kysy..en haluaisi kuulla..olet sä kyllä aika löysä muihin verrattuna, ei kiitos! Vaikka ei mies tommosta sanois, vaikka ois totta! Mieheni päinvastoin kehuu kuinka tiukka olen..mutta tiedä häntä..
No mutta naisillahan syvyys vaihtelee aika paljon,ja tietääkseni myös "leveys", lihaksia treenaamalla voi vaikuttaa vähän.
Asiasta kolmanteen olisi kamalaa, jos pari harrastaisi yhdessä seksiä vasta naimisissa ja selviäisi, että naisella on keskimääräistä suurempi ja miehellä taas pienempi.. tai päinvastoin. Onko kelleen käynyt näin?
Onneksi mieheni ja minä olemme sopivia.
Voiko muuten mistään ulkoisesti päätellä kokoa? Onko pienillä ja hentorakenteisilla pienet? Ja voimakasrakenteisilla isot? Vaikuttaako pituus pituuteen? Muutamiin miehiin on tämä sääntö pätenyt, mutta onko sama naisilla? siis jos on todella pitkä ja hontelo= on pitkä ja melko ohut. Jos on pitkä ja jykevä= on suuri, jos pieni ja siro= hyvin pieni, jos lyhyt ja jykevä= on lyhyt ja paksu, Olenko väärässä? Oma mieheni on normaalikokoinen ja myös se on normaalikokoinen.
Anteeksi aihe vähän karkasi