G: Autosi tällä hetkellä, unelma autosi?

  • Viestiketjun aloittaja "Sadie"
  • Ensimmäinen viesti
"Sadie"
Alkuperäinen kirjoittaja Kytös;28292541:
Unelma-auto on siirtyä kallimmasta halvempaa?!
Öö tota.. Ei kai se unelma auto aina tarkoita sitä, että sen pitää olla kallein mahdollinen?
Vaihdoin mäkin mun "kalliimman" auton tohon Antaraan ( joka muuten on 3,2 V6 ;) ) koska oon aina sellasen halunnu ja nyt päätin sen toteuttaa! :)
 
Feddie
[QUOTE="Sadie";28292705]Öö tota.. Ei kai se unelma auto aina tarkoita sitä, että sen pitää olla kallein mahdollinen?
Vaihdoin mäkin mun "kalliimman" auton tohon Antaraan ( joka muuten on 3,2 V6 ;) ) koska oon aina sellasen halunnu ja nyt päätin sen toteuttaa! :)[/QUOTE]

Aika säälittävä auto tuon Antara! Sehän on korealainen halpis "maasturi", jossa on vain Opelin logo! Heikko esitys...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kytös;28292541:
Unelma-auto on siirtyä kallimmasta halvempaa?!? Tuo Kaskai on muka maastoauto, jossa 99% tapauksissa vain etuvetomalli ja lisäksi tehnty niin halvalla kuin mahdollista. Koko sisustakin kovaa ämpärimuovia!!!

PS. GTI Mondeota ei ole olemassa!
Mitä ihmeellistä siinä on että jonkun mielestä se unelmajuttu ei olekaan se kallein mahdollinen asia? :O
 
Äijän köriläs
[QUOTE="vieras";28292833]Haluan semmosen punaisen uudemman kuplan :)[/QUOTE]

Olisin ostanut vaimolle kauppa-autoksi juuri ihan uuden Beetlen (aka Kupla) ja vieläpä punaisena. Vaimo kieltäytyi, kun on kuulemma ruma ja liian leveä!
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28292833]Haluan semmosen punaisen uudemman kuplan :)[/QUOTE]näin sellaisen viikonloppuna, mutta ei oikein osaa sanoa onko se kiva vai ei. kallistun ehkä sen perinteisemmän puoleen.
 

Yhteistyössä