Meillä teki tuota samaa kunnes levis kone totaalisesti, ennen sitä käytettiin korjaamolla monta kertaa ja vastaus : ei löydy mitään ja että usein tyyppivika.Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Vm.-97 Opel Vectra B caravan eli siis farkku ja on niin epävarma auto ettei toista. Ollut meillä nyt 1,5vuotta ja kahesti jättäny tien päälle ja pari kertaa keskuslukitus tilettäny (ovet ei siis aukee).. Nykii, humpaa kierroksia, koskaan ei voi tietää pääseekö liikenteeseen saatikka perille. Tasaisin väliajoin polttaa moottorin vikavaloa kojetaulussa ilman mitään näkyvää syytä (ooppeleitten tyyppivika). Noin kuukauden välein pitää käyttää akun kengät irti että saa sähköt toimimaan.. Mitähän muuta..
Lyhyesti sanottuna siis TÄYS SUSI..
Ja mikä sua nyppii?Alkuperäinen kirjoittaja CV:Saa...n porvaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Audi quatro, vm -07.
Ihan tyytyväisiä ollaan oltu ja ollaan edelleen.
Kateus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mikä sua nyppii?Alkuperäinen kirjoittaja CV:Saa...n porvaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Audi quatro, vm -07.
Ilmeisesti. Eipä tuossa mitään kadehdittavaa ole. Auto kuin auto; ratti ja neljä pyörää.Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Kateus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mikä sua nyppii?Alkuperäinen kirjoittaja CV:Saa...n porvaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Audi quatro, vm -07.
Juu, no tähän meiän peliin uusittiin kaikki sähköt koneeseen kuukaus oston jälkeen.. Ku joku tanan itiootti oli vähän tinaillu sulakerasiaa ja sit siellä koneessa vähän kärys jotain. . .Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Meillä teki tuota samaa kunnes levis kone totaalisesti, ennen sitä käytettiin korjaamolla monta kertaa ja vastaus : ei löydy mitään ja että usein tyyppivika.Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Vm.-97 Opel Vectra B caravan eli siis farkku ja on niin epävarma auto ettei toista. Ollut meillä nyt 1,5vuotta ja kahesti jättäny tien päälle ja pari kertaa keskuslukitus tilettäny (ovet ei siis aukee).. Nykii, humpaa kierroksia, koskaan ei voi tietää pääseekö liikenteeseen saatikka perille. Tasaisin väliajoin polttaa moottorin vikavaloa kojetaulussa ilman mitään näkyvää syytä (ooppeleitten tyyppivika). Noin kuukauden välein pitää käyttää akun kengät irti että saa sähköt toimimaan.. Mitähän muuta..
Lyhyesti sanottuna siis TÄYS SUSI..
Kuoliaaksinaurattaja.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:- Isi, mikä se sellanen auto on joka on punainen ja siinä on hevonen?
- Pekka-kulta, se on Ferrari.
- Isi, mä näin sitte äsken Ferrarin.
http://vuodatus-static.web-effect.net/g/988/200532.jpg
Ajaako porvarit audeilla ? En oo tiennytkään olevani porvari. Heti nousi itsetunto No joo, oon mäkin vähän kateellinen kun teillä on vuotta tuoreempi malliAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Kateus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mikä sua nyppii?Alkuperäinen kirjoittaja CV:Saa...n porvaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Audi quatro, vm -07.
Palstalaisten mukaan ilmeisesti kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Ajaako porvarit audeilla ? En oo tiennytkään olevani porvari. Heti nousi itsetunto No joo, oon mäkin vähän kateellinen kun teillä on vuotta tuoreempi malliAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Kateus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mikä sua nyppii?Alkuperäinen kirjoittaja CV:Saa...n porvaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Audi quatro, vm -07.
Ja mulla on vielä vuodella tuoreempi "porvariauto"Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Ajaako porvarit audeilla ? En oo tiennytkään olevani porvari. Heti nousi itsetunto No joo, oon mäkin vähän kateellinen kun teillä on vuotta tuoreempi malliAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Kateus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mikä sua nyppii?Alkuperäinen kirjoittaja CV:Saa...n porvaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Audi quatro, vm -07.
No ei sentään guattro ole porvarimalli. eheiAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Ajaako porvarit audeilla ? En oo tiennytkään olevani porvari. Heti nousi itsetunto No joo, oon mäkin vähän kateellinen kun teillä on vuotta tuoreempi malliAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Kateus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mikä sua nyppii?Alkuperäinen kirjoittaja CV:Saa...n porvaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Audi quatro, vm -07.
No meillä on velaton ja farkkumallia (tähän loppui kilpailukyky, en enää keksi muuta )Alkuperäinen kirjoittaja Toinen piru harmaana:Ja mulla on vielä vuodella tuoreempi "porvariauto"Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Ajaako porvarit audeilla ? En oo tiennytkään olevani porvari. Heti nousi itsetunto No joo, oon mäkin vähän kateellinen kun teillä on vuotta tuoreempi malliAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Kateus :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mikä sua nyppii?Alkuperäinen kirjoittaja CV:Saa...n porvaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Audi quatro, vm -07.
MIKSI MONET HAUKKUU RENAULT MERKKIÄ??Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Renault Laguna farkku -97
Hyvin on pelittänyt, TILAVA. Ja kai sillä on ihan hyvä ajaakin, en ole koskaan testannut.