G : autonne merkki ja vm.?

• Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Vm.-97 Opel Vectra B caravan eli siis farkku ja on niin epävarma auto ettei toista. Ollut meillä nyt 1,5vuotta ja kahesti jättäny tien päälle ja pari kertaa keskuslukitus tilettäny (ovet ei siis aukee).. Nykii, humpaa kierroksia, koskaan ei voi tietää pääseekö liikenteeseen saatikka perille. Tasaisin väliajoin polttaa moottorin vikavaloa kojetaulussa ilman mitään näkyvää syytä (ooppeleitten tyyppivika). Noin kuukauden välein pitää käyttää akun kengät irti että saa sähköt toimimaan.. Mitähän muuta..

Lyhyesti sanottuna siis TÄYS SUSI..
Meillä teki tuota samaa kunnes levis kone totaalisesti, ennen sitä käytettiin korjaamolla monta kertaa ja vastaus : ei löydy mitään ja että usein tyyppivika.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Vm.-97 Opel Vectra B caravan eli siis farkku ja on niin epävarma auto ettei toista. Ollut meillä nyt 1,5vuotta ja kahesti jättäny tien päälle ja pari kertaa keskuslukitus tilettäny (ovet ei siis aukee).. Nykii, humpaa kierroksia, koskaan ei voi tietää pääseekö liikenteeseen saatikka perille. Tasaisin väliajoin polttaa moottorin vikavaloa kojetaulussa ilman mitään näkyvää syytä (ooppeleitten tyyppivika). Noin kuukauden välein pitää käyttää akun kengät irti että saa sähköt toimimaan.. Mitähän muuta..

Lyhyesti sanottuna siis TÄYS SUSI..
Meillä teki tuota samaa kunnes levis kone totaalisesti, ennen sitä käytettiin korjaamolla monta kertaa ja vastaus : ei löydy mitään ja että usein tyyppivika.
Juu, no tähän meiän peliin uusittiin kaikki sähköt koneeseen kuukaus oston jälkeen.. Ku joku tanan itiootti oli vähän tinaillu sulakerasiaa ja sit siellä koneessa vähän kärys jotain. . .
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CV:
Audi quatro, vm -07.
Ihan tyytyväisiä ollaan oltu ja ollaan edelleen.
Saa...n porvarit
Ja mikä sua nyppii?
Kateus :xmas:
Ajaako porvarit audeilla :eek: ? En oo tiennytkään olevani porvari. Heti nousi itsetunto :D No joo, oon mäkin vähän kateellinen kun teillä on vuotta tuoreempi malli :p

Zoe-F
Volvo 240 -88 Satavarmasti toimii aina, leppoisa ajella ja näppärä kaupungissakin vaikkei ohjaustehostinta olekkaan(on silti kevyempi ajaa kuin moni ohjaustehostimellinen), tilaa on niin isolle kuin pienellekkin tavaralle ja henkilölle.

Volvo 142 -69 Kiva kesäpeli, hemmetin kylmä talvella vaikka lämppäri löytyykin, turhan jäykkä taskuparkkeerausta ajatellen, mutta ihan nostalgisuutensa vuoksi tingin siitäkin "etuudesta":D

(Iso plussa molemmille takavetoisuudesta ja satavarmasta toiminnasta, miinus siitä ettei kumpaakaan saa uutena kaupasta, muuten juoksisin jo)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Audi quatro, vm -07.
Saa...n porvarit
Ja mikä sua nyppii?
Ajaako porvarit audeilla :eek: ? En oo tiennytkään olevani porvari. Heti nousi itsetunto :D No joo, oon mäkin vähän kateellinen kun teillä on vuotta tuoreempi malli :p
Palstalaisten mukaan ilmeisesti kyllä. :)
Ja onhan tuo ihan hyvä ollut, mies hinkuu uutta. Jotain parempaa audia.

Toinen piru harmaana
Audi quatro, vm -07.
Saa...n porvarit
Ja mikä sua nyppii?
Ja mulla on vielä vuodella tuoreempi "porvariauto" :)

lancer
Audi quatro, vm -07.
Saa...n porvarit
Ja mikä sua nyppii?
No ei sentään guattro ole porvarimalli. ehei

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen piru harmaana:
Audi quatro, vm -07.
Saa...n porvarit
Ja mikä sua nyppii?
Ja mulla on vielä vuodella tuoreempi "porvariauto" :)
No meillä on velaton ja farkkumallia :p (tähän loppui kilpailukyky, en enää keksi muuta ;) )

Ford Focus Ambiente Limited Wagon -01, vasta ostettu kk sitten, mutta ainakin sen aikaa on pelittänyt moitteetta. Sitä ennen oli Fiat Marea -99 ja sitä en kyllä suosittele kellekään; viime kesänä laukes koko moottori ja nyt vuodenvaihteessa vaihdelaatikko, pikkuvikoja tosin ei koskaan ollut, mutta hajos sitte kerralla tommoset isommat jutskat...

Yhteistyössä