J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voiton puolella:Ei vaan ihan omassa hometalossa, onneksi pian talo on taas terve ja homeeton.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:meillä finndomon talo mutta ei hometta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenkähän pitkäikäisiä tuollaset valmistalot tulee olemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenkähän pitkäikäisiä tuollaset valmistalot tulee olemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja tsuibba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenkähän pitkäikäisiä tuollaset valmistalot tulee olemaan?
Tätä myös olen miettinyt...
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja tsuibba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenkähän pitkäikäisiä tuollaset valmistalot tulee olemaan?
Tätä myös olen miettinyt...
Tuttavalleni rakennettiin avaimet käteen talo,onneksi kerrattain sattuivat paikalle,kun rakentajat laittoivat villoja seiniin...villat olivat ihan litimärät...paljon juttuja on kyllä näistä nykyajan taloista,kun tehdään kiireellä,niin pian on suomessa liuta hometaloja...
Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:Just ton takia en uskaltais ostaa uutta tai rakennuttaa jotain pakettitaloa!!
Alkuperäinen kirjoittaja oo:Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:Just ton takia en uskaltais ostaa uutta tai rakennuttaa jotain pakettitaloa!!
Niissä vanhoissa vasta hometaloja onkin. Uuden rakentamisessa pitää itse seurata rakennusprosessia ja olla tarkkana. Jos taas ostaa valmiina uuden tai vanhan talon, ei voi olla ollenkaan varma, mikä pommi talo on.
Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:Alkuperäinen kirjoittaja oo:Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:Just ton takia en uskaltais ostaa uutta tai rakennuttaa jotain pakettitaloa!!
Niissä vanhoissa vasta hometaloja onkin. Uuden rakentamisessa pitää itse seurata rakennusprosessia ja olla tarkkana. Jos taas ostaa valmiina uuden tai vanhan talon, ei voi olla ollenkaan varma, mikä pommi talo on.
Mun tuttavapiirissä kellään vanhan talon ostaneilla ei ole ollut mitään homeongelmia, ei meilläkään. Täytyy tietää mitä/keltä ostaaMutta ne jotka uusia rakentaneet, on ollut vaikka mitä reklamaation aihetta :/
Alkuperäinen kirjoittaja oo:Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:Just ton takia en uskaltais ostaa uutta tai rakennuttaa jotain pakettitaloa!!
Alkuperäinen kirjoittaja oo:Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:Alkuperäinen kirjoittaja oo:Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:Just ton takia en uskaltais ostaa uutta tai rakennuttaa jotain pakettitaloa!!
Mun tuttavapiirissä kellään vanhan talon ostaneilla ei ole ollut mitään homeongelmia, ei meilläkään. Täytyy tietää mitä/keltä ostaaMutta ne jotka uusia rakentaneet, on ollut vaikka mitä reklamaation aihetta :/
Tosiaan, täytyy tietää mitä ja keltä ostaa. Se pätee sekä uusiin että vanhoihin taloihin. Siinä pointti. Ei siinä, että esim pakettitalot olisivat erityisen huonoja. Niin niitä on kaikenlaisia vanhojakin taloja, jotka on rakennettu miten sattuu ja kosteus esim nousee maasta taloon, koska niin silloin vain on rakennettu. Ei se aina niin ole, että "ennen kaikki oli paremmin". Nykyään rakentaminen on ihan eri luokkaa (siis parempaa) kuin ennen. Lämmöneristykset, kosteusongelmien ennaltaehkäisy, ilmanvaihto jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Alkuperäinen kirjoittaja oo:Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:Just ton takia en uskaltais ostaa uutta tai rakennuttaa jotain pakettitaloa!!
ne mihin ite oon törmänny kavereiden kohalla ni on ollu uusia tai 70luvun tönöjä
täytyy sanoa oman talon kohalla että 110v sitten osattiin rakentaa =)