g: Asiakaspalvelutyössä kuultua ja nähtyä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
Mitä kaikkee olet työssäsi nähnyt asiakkaiden osalta?
Oon kahvilassa ollu nyt töissä viikon ja eräs mies tuli ihan hermona sanoon, että hän on jonottanu keltapaitasta miestä (jota ajattelin palvella seuraavaks) PALJON ennen, ihan hermona siinä. Aattelin sitten, että varmaan kaikille parasta, että lähtee alta pois mouhoomasta. Sanoin sitten, että: Niin, hyvähän se on puolensa pitää, jos kokee vääryyttä. Ja mies oli samaa mieltä. Vielä pois lähtiessään sano, että hyvähän se on täällä Suomessa, toista se on muualla maailmassa. Olin vaan, että juu-u, näin on. Ja kun lähti pois, käänsin selkäni ja :laugh: :headwall: :laugh:

Kyse oli kuitenkin vain pehmiksen saamisesta. :laugh:
Käytti vähintäänkin joitain aineita varmaan... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Oon kahvilassa ollu nyt töissä viikon ja eräs mies tuli ihan hermona sanoon, että hän on jonottanu keltapaitasta miestä (jota ajattelin palvella seuraavaks) PALJON ennen, ihan hermona siinä. Aattelin sitten, että varmaan kaikille parasta, että lähtee alta pois mouhoomasta. Sanoin sitten, että: Niin, hyvähän se on puolensa pitää, jos kokee vääryyttä. Ja mies oli samaa mieltä. Vielä pois lähtiessään sano, että hyvähän se on täällä Suomessa, toista se on muualla maailmassa. Olin vaan, että juu-u, näin on. Ja kun lähti pois, käänsin selkäni ja :laugh: :headwall: :laugh:

Ei tossa ollut mitään huvittavaa

no nää klassiset : onko s-etukorttia? eh-eh ootko kuullut mitä mustalainen vastasi kun siltä es-korttia kysyttiin? No HEH-HEH ei ku mulla on mersu...

joo en tod oo kuullut tuota todella kulunutta juttua IKINÄ....

Onko s-etukorttia? No ei kun minä asun yksin niin ei sitä boonusta oikein yhden ihmisen ostoista kerry plaaaaplaaplaa...

Hei, oikeesti!!! Pelkkä EI OLE riittää...

noh, kaikenlaista olen nähnyt ja kuullut kun kuutisen vuotta tein töitä yökerhossa ja baarissa..Mut jotenkin yks jäänyt mieleen..Olin töissä baarissa ja alkoi jo olla kiirettä etten eihan heti kerinnyt ottaa tiskiltä tilauksia vastaan..niin yksi mies sitten päätti saada minun huomion oikeen kunnol ja huusi että hei lehmä! saaksmä yhen oluen!

että silleen! en sitten myynyt ainuttakaan juomaa hänelle sen illan aikana, siinäpähän jonotti juomaansa välillä välillä vähän kauemminkin B)

onhan noita sattunut vaikka mitä vuosien varrella..joskus hauskempia ja joskus todella ärsyttävämpiä!! mutta sitä se asiakaspalvelu tuo tullessaan..

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:

Ei tossa ollut mitään huvittavaa

No äläh. :headwall: :D

Ko olin töissä kaupan kalatiskillä ja siellä sitten kesällä laittelin pihvejä marinaadiin ni yks mies tuli siihen tiskille. Kysyin,et ottaako jotain ja sanos tylysti että ei. Sitte jatko,että "sääkö niitä lihoja sielä lutraat" totesin vähän hämmentyneenä,et joo ja sitte mies suuttu. Se alko siinä mesomaan,että "on se helvetti ko hyvät lihat pitää tommoseen paskaan aina sotkee. Tuommosia kukaan halua syyä ko tollai pilattuja on. Niissä oo edes läskiä kunnolla. Menee hyvät siat ihan hukkaan ko tuolla tavalla likka ne menee pilaamaan. Antakaa niitten lihojen olla vaan älkääkä pilatko niitä enempää" Tällai se siinä mesos ja kiroili kauheesti ja lähti kävelemään pois. Ensin mä luulin,et se heittää vitsiä siinä ja koitin vähän naureskella mut kyllä se sit ihan tosissaan oli ja haukku mutki siinä sivussa sitte typeräks tytöks kun en mitään mistään ymmärrä. Sen perään kyllä katoin vähän aikaa,että mitäs ihmettä..

On varmaan muitaki juttuja mut tän muistan nyt äkkiseltään..

Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Ko olin töissä kaupan kalatiskillä ja siellä sitten kesällä laittelin pihvejä marinaadiin ni yks mies tuli siihen tiskille. Kysyin,et ottaako jotain ja sanos tylysti että ei. Sitte jatko,että "sääkö niitä lihoja sielä lutraat" totesin vähän hämmentyneenä,et joo ja sitte mies suuttu. Se alko siinä mesomaan,että "on se helvetti ko hyvät lihat pitää tommoseen paskaan aina sotkee. Tuommosia kukaan halua syyä ko tollai pilattuja on. Niissä oo edes läskiä kunnolla. Menee hyvät siat ihan hukkaan ko tuolla tavalla likka ne menee pilaamaan. Antakaa niitten lihojen olla vaan älkääkä pilatko niitä enempää" Tällai se siinä mesos ja kiroili kauheesti ja lähti kävelemään pois. Ensin mä luulin,et se heittää vitsiä siinä ja koitin vähän naureskella mut kyllä se sit ihan tosissaan oli ja haukku mutki siinä sivussa sitte typeräks tytöks kun en mitään mistään ymmärrä. Sen perään kyllä katoin vähän aikaa,että mitäs ihmettä..

On varmaan muitaki juttuja mut tän muistan nyt äkkiseltään..

:laugh: Jokku ihmiset on JUST tollasia. Kiroilee ja haukkuu ja päivittelee. Yksin meinas hypätä silmille (joku skitso akka), kun kysyin, että tarviiko tarjotinta, niin sai kauheen sätkyn ,että JOS VAAN SULLE SOPII, NIIN VIEN IHAN NÄIN KÄSIN. Olin vaan, että juu-u, sopiihan se. Ja tekohymyä päälle ja oksennusilme selän takana. :headwall: :x :D

Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:
noh, kaikenlaista olen nähnyt ja kuullut kun kuutisen vuotta tein töitä yökerhossa ja baarissa..Mut jotenkin yks jäänyt mieleen..Olin töissä baarissa ja alkoi jo olla kiirettä etten eihan heti kerinnyt ottaa tiskiltä tilauksia vastaan..niin yksi mies sitten päätti saada minun huomion oikeen kunnol ja huusi että hei lehmä! saaksmä yhen oluen!

että silleen! en sitten myynyt ainuttakaan juomaa hänelle sen illan aikana, siinäpähän jonotti juomaansa välillä välillä vähän kauemminkin B)

onhan noita sattunut vaikka mitä vuosien varrella..joskus hauskempia ja joskus todella ärsyttävämpiä!! mutta sitä se asiakaspalvelu tuo tullessaan..

Oisit antanu sille lasin maitoa :whistle:

Tää menee osastoon kuultua...

Menneellä viikolla eräs henkilö yritti tavoitella toista henkilöä jolla meni puhelut vastaajaan. Tämä henkilö sitten soitti mulle ja kertoi että puhelut menee vastaajaan ja sieltä tulee suomen kielinen ilmoitus. Hän ei voinut jättää viestiä vastaajaan koska ei osaa puhua suomea.

532.gif

joo mulle kans joku asiakas aikoinaan vihelsi baari tiskillä(siis saadakseen tarjoilua) joka mua ärsyttää suunnattomasti.. (siis viheltäminen) totesin sit vaan tylysti et huorille ja koirille vihelletään en oo kumpikaan.. äijä lähti meneen...
sit tossa joku aika sitten mies (humalainen) soitti huoneestaan että yläkerrasta kuuluu musiikkia hän ei saa nukuttua.. no eihän siellä mtn musiikkia missäään kuulunu... meni hetki ja mies soitti uudestaan jo tuohtuneena että on se kumma jos sitä musiikkia ei saa pois.. no kun ei kuulu mtn... tuu tänne kuunteleen..
huoneessa sit mies makas sängyllä ja sen oman huoneen telkka päällä.. tellkka pois päältä ja sillon mies totes noniin nyt se musiikki loppu

onhan sitä kaikenlaista tullu kuultua ja nähtyä,yks mies tuli kauppaan ja kauhee huuto että "perkele tartte sitä ruohoo ajaa,minä en sitä rupee ajamaan,eikö täällä s..tana ole kunnon leipää" kauhee mesoominen ja mä jo rupesin veivaamaan vartijan numeroa,no ei siinä hirmusti kerenny soitella ku se ukko kerkes kassan kohalle tulla,oli ottanu leipähyllyn alta sellasen ison leipälaatikon millä kuskit tuo leivät,ja heitti mua päin sen,just kerkesin väistää sitä :whistle: sit vaa lähti menemää...

Yhteistyössä